جشنواره فیلم مقاومت سال ۹۹ برپا می‌شود/ آذرماه زمان برپایی جشنواره تئاتر مقاومت | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۷
در گفتگو با صبا عنوان شد؛

جشنواره فیلم مقاومت سال ۹۹ برپا می‌شود/ آذرماه زمان برپایی جشنواره تئاتر مقاومت

مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح درباره برگزاری جشنواره‌های تئاتر، سینما و هنرهای تجسمی مقاومت توضیح داد.

محمد محمدی مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت گفت: هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت به احتمال بسیار زیاد در آذر ماه سال ۹۹ برگزار خواهد شد و دبیر این دوره از جشنواره، حمید نیلی مدیر عامل انجمن تئاتر دفاع و مقدس است.

وی درباره انتخاب مدیرعامل انجمن به عنوان دبیر جشنواره تئاتر مقاومت توضیح داد: انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بانی جشنواره تئاتر مقاومت است و حمید نیلی به دلیل اینکه فرایندها پیچیده نشوند، عهده دار دبیری این دوره از جشنواره تئاتر مقاومت شد.

محمدی با اشاره به اینکه جشنواره فیلم مقاومت هم در سال ۹۹ برگزار خواهد شد، ادامه داد: درباره جشنواره فیلم مقاومت، جمع‌بندی نهایی در حال مذاکره است و یک ماه پس از تعطیلات نوروز دبیر آن را اعلام خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی بنیاد روایت فتح درباره برگزاری جشنواره‌های مقاومت در سال ۹۹ توضیح داد: جشنواره‌های مقاومت در سال ۹۹ قطعا برگزار خواهد شد و ما دبیرهای آن ر اعلام خواهیم کرد. فرایند انتخاب و بررسی این دبیرها از بین گزینه‌های بسیار زیادی صورت گرفته است و در نهایت همان طور که انتخاب نهایی دبیر جشنواره تئاتر مقاومت را معرفی کردیم، دبیران جشنواره سینمایی و تجسمی مقاومت را نیز سال آینده پس از تعطیلات عید مشخص خواهیم کرد.

محمدی در پایان تاکید کرد: در سال ۹۹ قطعا سه جشنواره تئاتر، فیلم و هنرهای تجسمی مقاومت را برگزار خواهیم کرد.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است