«بهار نارنج» را از رادیو نمایش بشنوید/ برنامه ویژه تحویل سال و نوروز ۹۹ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۴

«بهار نارنج» را از رادیو نمایش بشنوید/ برنامه ویژه تحویل سال و نوروز ۹۹

برنامه زنده «بهار نارنج» به تهیه‌کنندگی آزاده شاهرخ مهر ویژه تحویل سال 99 از رادیو نمایش روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر‌های نمایشی رادیو، برنامه زنده «بهار نارنج» ویژه تحویل سال نو خورشیدی از رادیو نمایش پخش می‌شود.

آزاده شاهرخ مهر تهیه‌کننده برنامه رادیویی «بهار نارنج» درباره این برنامه گفت: «بهار نارنج» از بیست و نهم اسفند ماه تا پانزدهم فروردین ماه ۹۹ هر روز به صورت زنده از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ روی آنتن رادیو نمایش می رود و زمان پخش آن در لحظه تحویل سال جدید نیز از ساعت ۶:۱۵ تا ۱۰:۳۰ دقیقه صبح است.

وی افزود: «بهار نارنج» برنامه نوروزی صبحگاهی رادیو نمایش است که آیتم‌های مختلفی دارد، این آیتم‌ها شامل ارتباط با هواشناسی، پلیس راه، مسابقه، سالنامه فرهنگی، هشتگ #تو خونه بمونیم، عید دیدنی، خبرهای روز، فضای مجازی، شما یادتون نمیاد، اون قدیم ندیما و تو رسانه ها چه خبر است.

تهیه‌کننده «بهار نارنج» تاکید کرد: در برنامه سال تحویل، مهمانان ویژه داریم و آرزوهای هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در سال جدید را می شنویم، همچنین دستاوردهای رادیو در سال گذشته را مرور می‌کنیم.

شاهرخ مهر در پایان گفت: برنامه «بهار نارنج» در لحظه تحویل سال توسط فرزام رنجبر، معصومه روحبخش و نگین خواجه نصیر اجرا می‌شود و از بیست و نهم تا هشتم فروردین ماه نگین خواجه نصیر و مهدی طهماسبی اجرای آن را بر عهده دارند و از هشتم تا پانزدهم فروردین ماه فرزام رنجبر و الهام حاجی نژاد گویندگان آن هستند. همچنین گفتگو با هنرمندان را امین بختیاری انجام داده و بخش مسابقه نیز توسط امیر زنده دلان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است