فصل جدید «اعجوبه‌ها» با وجود کرونا کلید خورد/ ضبط بدون تماشاگر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۴
تهیه‌کننده «اعجوبه‌ها» به صبا گفت:

فصل جدید «اعجوبه‌ها» با وجود کرونا کلید خورد/ ضبط بدون تماشاگر

تهیه‌کننده «اعجوبه‌ها» از آغاز ضبط فصل جدید این برنامه با وجود ویروس کرونا ولی بدون حضور تماشاگر خبر داد.

سروش گل‌محمدی تهیه‌کننده برنامه «اعجوبه‌ها» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگاری صبا درباره آخرین وضعیت ساخت فصل جدید این مسابقه با توجه به شرایط روز جامعه و اینکه گفته می شود تماشاگران به ویژه بچه ها نیز حضور دارند، توضیح داد: آخرین قسمت از فصل اول برنامه تلویزیونی «اعجوبه‌ها» که در ۲۶ قسمت تولید شده بود، ۱۰ اسفندماه روی آنتن رفت و با توجه به آنکه ما این آمادگی را داشتیم که قبل از تعطیلات نوروز ضبط فصل دوم این برنامه را آغاز کنیم اکنون فصل دوم این برنامه در حال ضبط است.

وی ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی، ضبط فصل دوم را بدون حضور تماشاگر آغاز کرده ایم و قرار است در نوروز ۹۹ هر شب روی آنتن شبکه سه سیما برویم.

تهیه‌کننده «اعجوبه‌ها» با اشاره به اینکه مردم باید برای حفظ جان خود در خانه بمانند، گفت: وقتی مردم در خانه هستند باید برنامه خوب ببینند و ما هم وظیفه داریم که برنامه‌های خوب تولید کنیم. حتی با اینکه شرایط خوبی نیست و احتمال بیماری و خطر برای ما نیز وجود دارد اما سعی می کنیم تمام نکات بهداشتی را رعایت  کنیم.

گل‌محمدی تاکید کرد: تمهیدات لازم اندیشیده و محیط استودیو کاملا ضدعفونی شده است. ما حتی ارتباط عوامل و اتاق ها را نیز از هم جدا و تفکیک کرده ایم. همچنین تیم پزشکی از بچه‌ها و خانواده هایشان که ۳ روز قبل از ضبط برنامه به تهران می‌آیند، تست می‌گیرند و اگر کسی مشکوک به بیماری باشد اجازه نمی‌دهیم به استودیو بیاید.

وی افرود: ماجرا آن قدر هم پیچیده نیست. یکسری مشاغل مانند آتش نشان، پلیس و… داریم که هر روز درگیر بازی با جان خود هستند. ما هم یکی از آن‌ها هستیم. این کار ما است و نمی‌توانیم از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنیم.

برنامه تلویزیونی «اعجوبه‌‌ها» به کارگردانی رضا مهران‌فر، تهیه‌کنندگی سروش گل‌محمدی و اجرای مهران غفوریان برای ۱۰۰ قسمت در چهار فصل طراحی شده است که ۲۶ قسمت از این برنامه در قالب فصل اول ۱۰ اسفندماه به پایان رسید. 

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است