تولید فیلم‌های کمپانی‌های بزرگ در آستانه توقف کامل قرار گرفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۱
قلع و قمع ادامه دارد؛

تولید فیلم‌های کمپانی‌های بزرگ در آستانه توقف کامل قرار گرفت

استودیوهای فیلمسازی جهان در راستای موج همگانی تلاش برای قطع زنجیره انتشار کرونا تولید پروژه‌‌های خود را تعلیق می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، استودیوهای بزرگ فیلمسازی یکی پس از دیگری در واکنش به انتشار گسترده ویروس کرونا در نقاط مختلف دنیا، پروژه‌های در دست تولید خود را به حال تعلیق در‌می‌آورند.

در جدیدترین نمونه از این موارد، استودیو برادران‌وارنر کار تولید «بتمن» را که از ماه ژانویه در لندن آغاز شده بود، متوقف کرد. برادران‌وارنر در بیانیه خود در این‌باره، این توقف را ۲ هفته‌ای خواند و از رصد اوضاع تا آن زمان خبر داد.

نتفلیکس نیز خبر از توقف تولید تریلر پرخرج خود با نام «اعلان قرمز» داد. این پروژه نیز از فردا ۱۶ مارچ به مدت ۲ هفته از مدار تولید خارج می‌شود. دواین جانسون ستاره هالیوود که در این فیلم با رایان رینولدز و گل گدوت هم‌بازی است در پستی اینستاگرامی نوشت: این امکان را داشتم که چشم در چشم با تمام اعضای تیم تولید این فیلم صحبت کرده و به آن‌ها راهنمایی‌های لازم را بدهم، چرا که اکنون مهم‌ترین کار برای همه، ماندن در خانه و توجه به خانواده است.

کمپانی یونیورسال نیز از توقف تولیدات لایواکشن خود خبر داد. در بیانیه‌ای که این استودیوی فیلمسازی روز جمعه منتشر کرد، آمده است: ما از نزدیک به رصد اوضاع خواهیم پرداخت و راجع به زمان آغاز کار در هفته‌های پیش رو تصمیم‌گیری خواهیم کرد. از مهم‌ترین پروژه‌‌هایی که تحت تاثیر این تصمیم قرار گرفته‌اند می‌توان به «دنیای ژوراسیک: قلمرو» به کارگردانی کالین ترورو و بازی کریس پرت و برایس دالاس‌هاوارد و فیلم زندگینامه‌ای «Flint Stong» اشاره کرد.

از سوی دیگر کمپانی سونی از توقف ۴ هفته‌ای پروژه ترسناک خود با نام «معبد – Shrine» در بوستون خبر داد. در همین راستا پیش‌تولید «بلبل» با بازی داکوتا و ال فانینگ و همچنین «مردی از تونتو» که در آتلانتا در جریان بود، نیز تعلیق شده‌اند.

دیزنی نیز پیش از این از توقف تولید اکثر پروژه‌های خود خبر داده بود.

کمپانی‌های بزرگ فیلمسازی به غیر از تعلیق فعالیت‌های جاری خود اکران برخی از تولیدات جدید را نیز به عقب انداخته‌اند که از جمله ‌آن‌ها می‌توان به قسمت نهم مجموعه «سریع و خشمگین» یونیورسال، «Lovebirds» و «یک مکان ساکت ۲» پارامونت و «مولان» دیزنی اشاره کرد.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است