«عزیز بانو» به پرستاران تقدیم شد/ اجرای کنسرت در آینده‌ نزدیک | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۵
توسط نوید یحیایی؛

«عزیز بانو» به پرستاران تقدیم شد/ اجرای کنسرت در آینده‌ نزدیک

نوید یحیایی به پاس زحمات و حضور خستگی ناپذیر پرستاران و کادر درمانی کل کشور قطعه «عزیز بانو» را تقدیم آنان کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از موسیقی ایرانیان، نوید یحیایی شاعر، آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ اثری تازه را در قالب یک تک آهنگ با نام «عزیز بانو» تقدیم پرستاران کرد.

این هنرمند، فعالیت رسمی خود را با قطعه «شیرینم» شروع کرده و حالا با اثر جدید خود بنام «عزیز بانو » قصد دارد از زحمات جهادیِ پرستاران خوب کشور تجلیل کرده و به استقبال عید نوروز برود.

نوید یحیایی درباره وضعیت کنونی کشور بیان کرد: در شرایط کنونی و در فضای تب آلودِ همه گیر ایران و جهان، کادر درمانی و پرستاران نقشی بسزا و انسانی را ایفا می‌کنند و برای تلطیف و تعدیل فشارها و اضطرابات ناشی از آن و همچنین روحیه بخشی به این عزیزان، فعالیت اهالی هنر و رسانه بی تاثیر نبوده و چه بسا با تولید و انتشار آثار موسیقایی و هنری دیگر بتوان از زحمات پرستاران عزیز تشکر کرده و برای تجدید قوای آن‌ها گام برداریم.

وی ادامه داد: سعی دارم تمام سلیقه ها را در نظر بگیرم تا امضای خودم روی آثار باشد.

این خواننده در پایان خاطرنشان کرد: از تهیه کننده آثارم علی ستوده و مدیر هنری علیرضا للکامی و نعیم برادر خودم که اقرار کنم تا به حال خیلی برایم زحمت کشیده اند، تشکر کنم. شاید اکنون بتوانم با حضور تهیه کننده قول اجرای کنسرت را در آینده نزدیک بدهم.

نوید یحیایی با علاقه به کارهای بومی و محلی تصمیم گرفته است با بازخوانی یک قطعه معروف با نام «عزیز بانو» بصورت مدرن به استقبال هواداران خود در عید نوروز برود و تلاش تیم هنری این خواننده بر این بوده تا با انتشار این قطعه جدید، سهمی اندک در شاد کردن مردم داشته باشند.

قطعه «عزیز بانو» از نوید یحیایی، به پاس زحمات کادر درمانی و پرستاران پرتلاش کشورمان منتشر شد و در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است