برنامه‌های «شما» برای نوروز ۹۹ اعلام شد/ پخش ۵ سریال | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۳

برنامه‌های «شما» برای نوروز ۹۹ اعلام شد/ پخش ۵ سریال

شبکه شما با پخش 5 سریال و جشنواره فیلم های سینمایی جدول پخش متنوعی را برای مخاطبان تدارک دیده است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت اموراستان های سازمان صداوسیما، شبکه شما با پخش ۵ سریال، جشنواره فیلم های سینمایی و ده ها برنامه تولیدی استانی، جدول پخش نوروز را برای مخاطبان تدارک دیده است.

محمد کاویانی، مدیر شبکه شما با بیان این مطلب به تشریح برنامه های نوروزی این شبکه پرداخت و به علاقه مندان سینما وعده داد هر روز ساعت ۱۳:۳۰، جشنواره نوروزی فیلم های سینمایی شبکه شما، فیلم های مطرح ایران و جهان را پخش خواهد کرد و علاقه مندان مستند می توانند هر شب ۲۳:۴۵، منتظر پخش مستندهای جذاب و دیدنی باشند.

مدیر شبکه شما با اشاره به ماموریت این شبکه در پرداختن به تولیدات استانی، بیان کرد: ویژه برنامه کودک که توسط همکاران خراسان رضوی ساخته شده، هر روز ساعت ۹ صبح پخش می شود. همکاران مرکز قزوین هم هر روز ساعت ۱۰ به مدت یک ساعت و پانزده دقیقه، برنامه زنده «بوی عیدی» را روانه آنتن شبکه شما می کنند. مسابقه «تش و بنکو» هم توسط همکاران مرکز چهارمحال و بختیاری ساخته شده که هر روز ساعت ۱۶ پخش خواهد شد. جُنگ «مشتی باش» که از تولیدات مرکز خراسان رضوی است هم هرشب ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روی آنتن شبکه شما می رود.

کاویانی با تاکید بر اینکه مسافرت های نوروزی به علت شیوع ویروس کرونا منتفی شده ولی رویکرد گردشگری باید همچنان اهمیت داشته باشد،اظهار کرد: دو مجموعه گردشگری «کوله گرد» محصول مرکز گلستان و «کوله پشتی» محصول مرکز فارس، هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روانه آنتن می شود تا مشتاقان ایرانگردی لااقل در خانه هایشان، تصاویر بکری از زیبایی های ایران را ببینند.

مدیر شبکه شما با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر حفظ و صیانت از زبان فارسی گفت: برنامه «فارسی شو» هر شب ساعت ۲۲ روانه آنتن خواهد شد.

کاویانی به تنوع غذا در مراکز مختلف اشاره کرد و یادآور شد: برای پوشش این بخش مهم از سبک زندگی، برنامه «مزه غذای ایرانی»، هر شب ساعت ۲۱:۳۰ پخش می شود.

وی گفت: علاقه مندان موسیقی هم می توانند برنامه «ترانه باران»را هر روز ساعت ۱۸ و تکرار آن را ساعت ۱۵ روز بعد دنبال کنند.

کاویانی با اشاره به اهمیت ویژه سلامت در نوروز ۹۹ بیان کرد: برنامه «دکتر سلام» با پیام های سلامتی نوروزی هر روز سه نوبت در فواصل برنامه ها پخش می شود.

مدیر شبکه شما با بیان اینکه سریال های «دودکش ۱»، «آب پریا»، «میان بر» و «ناخونک» روی آنتن می روند، در ادامه اظهار کرد: این سریال ها به ترتیب، ساعت های ۸، ۱۱:۳۰، ۱۷، ۲۰ و ۲۳ از شبکه شما پخش می شوند.

کاویانی، مدیر شبکه شما درباره برنامه تحویل سال اعلام کرد: ویژه برنامه سال تحویل این شبکه با نام «نوروز شما»، در سه قسمت و با همکاری مراکز استانها روانه آنتن می شود.

وی درپایان گفت: اولین قسمت از برنامه نوروز شما، چهارشنبه بیست و هشتم اسفند از ساعت ۱۹ آغاز شده و تا ۰۰:۳۰ بامداد ادامه دارد. همکاران مراکز گلستان، فارس و آذربایجان غربی در این قسمت، نقشی فعال دارند. قسمت دوم این برنامه پنجشنبه بیست و نهم اسفند هم همان ساعت ۱۹:۰۰ تا ۰۰:۳۰ پخش می شود. ارتباط با مراکز مرکزی، اصفهان، فارس و گیلان بخش مهمی از قسمت دوم نوروز شما است. قسمت سوم نوروز شما، روز جمعه که روز تحویل سال است از ساعت ۴:۳۰ صبح آغاز شده و تا اذان ظهر ادامه خواهد داشت. در این قسمت با مراکز فارس، همدان، یزد و مازندران ارتباط برقرار خواهد شد. تجلیل از جامعه پزشکی و ادای احترام با این قشر، دعوت از گروه های موسیقی نواحی، نوروز در ادب پارسی، نمایش هنرهای اقوام، معرفی غذاو شیرینی نوروز، دعوت از بازیگران سینما و تلویزیون، پخش برنامه نوروز در تاجیکستان، بهاریه های شعرا از محورهای این ویژه برنامه خواهد بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است