صداگذاری «لاله» را نهایی کردیم/ «خون شد» اثری شاخص در کارنامه کیمیایی | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۸
اسحاق خانزادی در گفتگو با صبا:

صداگذاری «لاله» را نهایی کردیم/ «خون شد» اثری شاخص در کارنامه کیمیایی

اسحاق خانزادی درباره همکاری با دو پروژه سینمایی «لاله» و «خون شد» صحبت کرد.
اسحاق خانزادی صدابردار و صداگذار سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره آخرین فعالیت‌های خود توضیح داد: فیلم سینمایی «خون شد» ساخته مسعود کیمیایی آخرین کاری بود که به عنوان صداگذار مسئولیت انجام آن را بر عهده داشتم.
وی تاکید کرد: این فیلم سینمایی به نظرم یکی از کارهای خوب بعد از انقلاب از کیمیایی کارگردان مطرح سینمای کشورمان است.
خانزادی همچنین خبر داد: هم اکنون مشغول صداگذاری فیلم سینمایی «لاله» به نویسندگی و کارگردانی اسدالله نیک نژاد هستم. این فیلم کار بسیار زمانبر و سختی بود. در ضمن مطمئنم «لاله» یکی از کارهای خوب سینمای ایران خواهد شد که حداقل به لحاظ استانداردهای سینمایی برای هنر هفتم کشورمان یک امتیاز مثبت خواهد شد.
این صداگذار درباره شرایط کار در زمان حال اظهار کرد: متاسفانه وضعیت روحی و روانی کشور به هیچ وجه مناسب نیست و همه به نوعی درگیر بیماری کرونا هستند برای همین فضای کاری بسیار بد شده است.
خانزادی ادامه داد: امیدوارم هر کس در کشورمان نسبت به نفر مقابلش احساس انسان دوستانه داشته باشد تا مشکلات پشت سر گذاشته شده و دوباره آرامش به کشورمان بازگردد.
وی در پایان گفت: از همه هنرمندان و چهره‌های محبوب درخواست دارم به مردم امید و انگیزه دهند، چون روحیه سلبریتی‌ها تاثیر مستقیم بر فضای عمومی کشور دارد و آن‌ها قادرند برای مردم خود نویدبخش شادی و امید باشند.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است