چاپ ۲ کتاب و آلبومم به تاخیر افتاد/ با موسیقی به آرامش برسیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۳
کیوان ساکت در گفتگو با صبا:

چاپ ۲ کتاب و آلبومم به تاخیر افتاد/ با موسیقی به آرامش برسیم

برنامه رونمایی از آلبوم بختیاری کیوان ساکت به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد.

کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه تار که شیوع ویروس کرونا بخش مهمی از فعالیت هایش را با تاخیر مواجه کرده است در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا گفت: یک آلبوم موسیقی بختیاری در دست انتشار داشتم که قرار بود این اثر موسیقایی اواخر اسفند ماه سال جاری رونمایی و منتشر شود که به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا انتشار آن را به زمان دیگری موکول کردیم.

این آهنگساز درباره این اثر موسیقایی تاکید کرد: در این آلبوم با یک خواننده بختیاری همکاری و از چند ترانه معروف بختیاری استفاده کرده ایم و بخشی از این اثر به اشعار جدید از قاسم سلیمانی شاعر بختیاری اختصاص دارد.

این نوازنده تار و سه تار با اشاره به اینکه بخشی از این آلبوم به ساز و آواز اختصاص دارد، خاطرنشان کرد: چند قطعه بی کلام نیز در این آلبوم وجود دارد و سعی کردم این اثر با کارهای قبلی متفاوت باشد.

این نوازنده افزود: همچنین دو کتاب جدید دارم که در مرحله چاپ قرار دارند ولی چاپ و انتشار این دو کتاب هم به دلیل بیماری کرونا متوقف شده است و در زمان بهتری این آثار را منتشر می کنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم هر چه سریعتر شرایط بهبود یابد و در حال حاضر بهترین کار این است که به کمک موسیقی روح خود را به آرامش برسانیم.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است