احتمال پخش سری جدید «شام ایرانی» در نوروز/ دو بازیگر جدید آمدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۲
سعید ابوطالب به صبا گفت:

احتمال پخش سری جدید «شام ایرانی» در نوروز/ دو بازیگر جدید آمدند

سعید ابوطالب از آخرین وضعیت ساخت سری جدید «شام ایرانی» و زمان پخش آن سخن گفت.

سعید ابوطالب کارگردان و تهیه‌کننده سری جدید «شام ایرانی» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه توضیح داد: تصویربرداری مجموعه چهارم سری جدید «شام ایرانی» با حضور مرجانه گلچین، آشا محرابی، نگین معتضدی و نعیمه نظام دوست که ۱۱ اسفندماه آغاز شده بود، به پایان رسید.

وی ادامه داد: به دلیل آنکه یکی از بازیگران مجموعه پنجم به خارج از کشور سفری داشته اند بعد از شیوع ویروس کورنا و لغو پروازها هنوز نتوانسته اند که به کشور بازگردند به همین دلیل تصویربرداری فصل پنجم با تاخیر انجام می‌شود.

کارگردان «شام ایرانی» با بیان اینکه دو بازیگر دیگر مجموعه پنجم مشخص شده‌اند، گفت: حضور علیرضا خمسه و امیرحسین صدیق در مجموعه قطعی شده بود و میرطاهر مظلومی و علی مسعودی دیگر بازیگرانی هستند که گروه پنجم را تشکیل می‌دهند. البته ما با یک بازیگر روس برای این گروه قرارداد بسته بودیم اما به دلیل ویروس کرونا قرارداد را کنسل کردیم.

ابوطالب در پاسخ به این پرسش که چرا تصویربرداری این مجموعه با وجود ویروس کرونا متوقف نشد، بیان کرد: زمانی که فصل چهارم را تصویربرداری می‌کردیم ویروس کرونا شیوع پیدا کرده بود. آن زمان ما از بازیگران و عوامل پشت دوربین سوال کردیم و گفتیم به دلیل شرایط اضطراری می‌توانیم پروژه را متوقف کنیم اما همه به ادامه کار رضایت دادند.

وی افزود: برای ادامه تصویربرداری موارد بهداشتی لازم را رعایت کردیم و حتی گروه را کوچکتر کردیم. حتی گروه تدوین نیز این روزها در خانه‌های خود مشغول کار هستند و نسخه نهایی کار خود را برای بازبینی نزد من ارسال می‌کنند.

تهیه‌کننده «شام ایرانی» تاکید کرد: به هر حال همه ما می‌دانیم در این شرایط که مردم مجبور هستند در خانه بمانند به تفریح، سرگرمی و فیلم نیاز دارند و اینگونه کارها باید به پخش برسد. ما از مسولیتی که داریم نمی‌توانیم شانه خالی کنیم.

ابوطالب در پایان درباره زمان پخش این مجموعه عنوان کرد: از آنجا که وزیر فرهنگ و ارشاد گفته بودند که ما سعی می‌کنیم هر روز یک فیلم جدید وارد شبکه نمایش خانگی کنیم با رایزنی‌هایی که انجام داده‌ایم قصد داریم از فروردین ماه هفته‌ای دو قسمت را وارد شبکه نمایش خانگی کنیم. احتمالا از هفته اول سال جدید و پس از تعطیلات اول نوروز، «شام ایرانی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است