مدیران جدید کانون در تهران و اصفهان منصوب شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۶

مدیران جدید کانون در تهران و اصفهان منصوب شدند

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکم‌های جداگانه‌ای مدیران جدید کانون دو استان تهران و اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون‌، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکم‌های جداگانه‌ای مدیران جدید کانون دو استان تهران و اصفهان را منصوب کرد.

فاضل نظری این مسئولیت را در استان تهران به فاطمه تنهایی و در استان اصفهان به سیدمحمد قلمکاریان سپرده است.

فاطمه تنهایی روزنامه‌نگار و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی است و در سابقه کاری خود مسئولیت‌هایی مانند دبیری گروه فرهنگی و گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان و روزنامه‌های همشهری، تهران امروز، شبکه قرآن سیما و خبرگزاری ایران‌نیوز را ثبت کرده است.

سیدمحمد قلمکاریان مدیرکل جدید کانون استان اصفهان متولد ۱۳۵۵ و دارای مدرک دکتری تخصصی علوم تربیتی گرایش فلسفه و تربیت اسلامی از دانشگاه شهید باهنر کرمان است. او سابقه آموزشی و عضویت در هیات علمی دانشگاه پیام‌نور اصفهان، سرپرست دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان، ریاست دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار و … را داراست.

در حکم‌های صادره شده از سوی مدیرعامل کانون برای این دو مدیر جدید کانون، تلاش برای تحقق هدف محوری کانون به عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم و تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی، یعنی شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان مورد تاکید قرار گرفته است و تحقق آن علاوه بر نیاز به وجود محیطی پرنشاط، امیدبخش و بهره‌مندی از ظرفیت دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون، مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها و توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضاهای فرهنگی بومی عنوان شده است.

فاضل نظری مدیرعامل کانون همچنین با صدور نامه‌هایی از تلاش‌های مرتضی نظری و مهدی قربانی مدیران‌ کل سابق استان‌های تهران و اصفهان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است