ناتالی پورتمن دوباره به دنیای مارول بازمی‌گردد

به گزارش صبا به نقل از مووی‌وب، ناتالی پورتمن ستاره جوان هالیوود در یکی از پروژه‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول، نقش کاراکتر «ثور» زن را بازی خواهد کرد.

این خبر را اولین بار کوین فایگی دیروز 21 جولای در کنفرانسی در کمیک‌کان شهر سن‌دیگو اعلام کرد، اما حجم اطلاعاتی که در آن کنفرانس منتشر شد چنان زیاد بود که خبر مربوط به بازگشت ناتالی پورتمن به پروژه «ثور: عشق و تندر» در میان آن‌ها گم شد.

او در واکنش به بازگشت خود به این پروژه گفت: بسیار خوشحال و هیجان‌زده‌ام که اعلام کنم من در نقش ثور زن به دنیای سینمایی مارول بازخواهم گشت و در کنار ستارگانی چون تایکا وایتیتی، تسا تامپسون و کریس همسورث بازی خواهم کرد. او ادامه داد: من همیشه به چکش ثور حسادت می‌کردم.

آخرین باری که پورتمن در دنیای مارول حضور داشت به فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» و بازی در نقش جین فاستر بازمی‌گردد و از آن زمان طرفداران او منتظر بازگشت دوباره او به این جهان فانتزی بودند.

علاوه بر ناتالی پورتمن، تسا تامپسون نیز برای بازی در نقش والکری به «ثور: عشق و تندر» برمی‌گردد. او نیز آخرین بار در «انتقام‌جویان: پایان بازی» دیده شد؛ جایی که ثور به او سرزمین آسگارد را بخشید.

«ثور: عشق و تندر» قرار است 5 نوامبر سال 2021 روی پرده‌‎های سینما بیاید.

اشکان مزیدی