چیزی درباره فیلم جدید نولان نمی دانم/ او خیلی مرموز است | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۴
مایکل کین تاکید کرد:

چیزی درباره فیلم جدید نولان نمی دانم/ او خیلی مرموز است

مایکل کین از تجربه حضور در سه گانه «بتمن» و همینطور فیلم جدید کریستوفر نولان با نام «انگاشته» گفت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ان‌ام‌ای، مایکل کین ستاره بزرگ سینمای جهان به مناسیت تولد ۸۷ سالگی اش (۱۴ مارس) در گفتگویی با وبسایت «هندو» از تجربه حضور در سه گانه «بتمن» و همینطور فیلم جدید کریستوفر نولان با نام «انگاشته» گفت.

مایکل کین که در فیلم های «بتمن» در نقش آلفرد پنی‌ورث بازی کرده است درباره بازی در این فیلم ها گفت: حضور در نقش آلفرد یکی از بهترین انتخاب های کارنامه بازیگری ام بوده است.

بازیگر فیلم های «هانا و خواهرانش» و «الفی» در این گفتگو اولین ملاقات خود با نولان را این چنین به یاد آورد: نولان با یک فیلمنامه دم در خانه من آمد. می ‌توانستم او را از پشت شیشه ببینم، اما نمی‌ توانستم او را بشناسم. لحظه‌ای که او خودش را معرفی کرد، دقیقا می‌دانستم که او کیست، چون از طرفداران سه فیلم کوچک قبلی او بودم.

کین افزود: وقتی که نولان پیشنهاد بازی در نقش آلفرد را داد، شگفت زده شدم و به او گفتم برای نقش بتمن خیلی پیر هستم، آیا از من می خواهی نقش خدمتکار را بازی کنم؟ دیالوگ های من چه خواهد بود؟ از این دست دیالوگ ها: نوشیدنی یا خوراک بیشتر می خواهید؟

ستاره انگلیسی برنده دو جایزه اسکار درباره پاسخ نولان گفت: نولان به من توضیح داد که شخصیت آلفرد بیشتر از یک خدمتکار است، او پدرخوانده بتمن است. اینطور شد که نقش را بازی کردم و یکی از بهترین کارهایی بود که در زندگی انجام داده ام.

مایکل کین درباره فیلم پیش روی نولان با عنوان «انگاشته» که قرار است جولای امسال راهی سینماها شود توضیح داد: او (نولان) اینقدر تودار و مرموز است که به من اجازه نداده فیلمنامه را داشته باشم، چیز زیادی درباره فیلم نمی دانم. تمام کاری که من داشتم این بود که یک روز رفتم سر کار و او صفحات مربوط به فیلمنامه نقشم را به من داد. من هم نقش خودم را بازی کردم و تنها جان دیوید (واشینگتن) با من سر فیلمبرداری بود. از آن به بعد دیگر چیزی درباره فیلم نشنیده ام.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

 

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است