انتشار غیرقانونی فیلم شهرام مکری/ «هجوم» را دانلود نکنید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۱
محمد اطبایی به صبا گفت:

انتشار غیرقانونی فیلم شهرام مکری/ «هجوم» را دانلود نکنید

پخش‌کننده خارجی «هجوم» به کارگردانی شهرام مکری انتشار این فیلم در رسانه‌های اینترنتی را غیرقانونی اعلام کرد.

محمد اطبایی پخش‌کننده خارجی فیلم سینمایی «هجوم» به کارگردانی شهرام مکری و تهیه‌کنندگی سپهر سیفی در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره توزیع این فیلم در رسانه‌های اجتماعی گفت: متاسفانه لینک‌های دانلود این فیلم به صورت غیرقانونی در فضای مجازی قرار گرفته است.

وی افزود: حقوق معنوی فیلم در اختیار کارگردان است ولی حقوق مادی آن در اختیار شرکت تهیه فیلم و تهیه‌کننده آن است که ما نه در خارج از کشور و نه در داخل کشور اقدامی برای توزیع فیلم در فضای مجازی انجام نداده‌ایم و این لینک‌های دانلود، غیرقانونی هستند.

اطبایی با اشاره بر اقدامات جلوگیری از نشر «هجوم» در رسانه‌های اجتماعی توضیح داد: شرکت ایران نوین که این فیلم را تهیه کرده در حال حاضر در جریان قرار گرفته است و امیدوارم به سرعت بتوانند اقدامات قانونی را علیه کانال‌های تلگرامی و سایت‌های دانلود فیلم که این اثر را عرضه کرده اند، انجام دهد.

وی در پایان عنوان کرد: در این شرایط که وضعیت سینماها به صورت نامناسبی است که امکان کسب درآمد نیست لااقل دوستان در این بخش به ما کمک کند و از نشر این فیلم در کانال‌های تلگرامی و در کل رسانه‌های اجتماعی پرهیز کنند.

فیلم سینمایی «هجوم» به کارگردانی شهرام مکری در سال ۹۶ در سینمای هنر و تجربه اکران شد.

در خلاصه این فیلم آمده است: قتلی اتفاق افتاده است و سه پلیس برای بررسی جرم به ورزشگاهی آمده‎اند. آن‎ها مظنون به قتل را هم همراه خود دارند وفقط کافیست که خط سیر وقوع قتل را دریابند اما این برای‌شان کار پیچیده‎ای خواهد بود. دوستان مقتول نمی‌خواهند همکاران خوبی برای پلیس باشند.

از بازیگران این فیلم می‌توان به بابک کریمی،  محمد ساربان، سعید زارعی، لوون هفتوان، عبد آبست، الهه بخشی، پدرام شریفی، مهدی اعتماد سعید، بهزاد دورانی، میلاد رحیمی، فراز مدیری و سجاد تابش اشاره کرد.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است