توقف روند تولید «آزردگان» به دلیل کرونا/ سلامت مردم مهم تر است | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۴۳
مهدی فردقادری به صبا گفت:

توقف روند تولید «آزردگان» به دلیل کرونا/ سلامت مردم مهم تر است

ساخت فیلم سینمایی «آزردگان» به کارگردانی مهدی فردقادری به دلیل شیوع کرونا متوقف شد.

مهدی فردقادری کارگردان در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا گفت: پروانه ساخت فیلم سینمایی «آزردگان» را گرفتیم که تهیه کننده این فیلم فرزاد موتمن است و قرار بود کار را به زودی شروع کنیم ولی به دلیل شیوع کرونا به زمان دیگری موکول شد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال جذب سرمایه هستند، تاکید کرد: در حال انجام اقدامات اولیه بودیم که به دلیل شیوع کرونا کار را کنسل کردیم. بعد از پایان این مشکل، کار را دوباره شروع می کنیم و در این برهه زمانی مهم ترین موضوع  سلامتی مردم است.

این کارگردان درباره فیلمنامه «آزردگان» بیان کرد:  فیلم  «آزردگان» یک تراژدی در ۶ اپیزود و یک تراژدی از دردهای مشترک بین مردم است که خیلی ها با این مشکلات رو به رو هستند و آن را تحمل می کنند.

فردقادری تصریح کرد: فیلمنامه «آزردگان» را در مدت زمان کوتاهی نوشتم در صورتی که نوشتن فیلمنامه «بی وزنی» حدود ۲ سال و فیلمنامه «جاودانگی» حدود چهار سال زمان برد.

کارگردان فیلم «بی وزنی» در ادامه عنوان کرد: قرار بود جلساتی با سرمایه گذاران برگزار کنیم که همه جلسات لغو شد البته کاملا منطقی است زیرا سلامت مردم حرف اول را می زند و باید با همکاری هم این مشکل بزرگ را برطرف کنیم.

وی در پایان گفت: خیلی خوشحال هستم که تهیه کنندگی این فیلم را فرزاد موتمن به عهده گرفته است زیرا یکی از تهیه کنندگان مورد علاقه من است و همکاری با او برایم لذت بخش خواهد بود.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است