قرنطینه کرونایی سوژه یک مستند شد/ نگارش فیلمنامه داستانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۹
فاطمه طوسی در گفتگو با صبا:

قرنطینه کرونایی سوژه یک مستند شد/ نگارش فیلمنامه داستانی

یک مستندساز از کارهای جدیدش و توقف آن‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

فاطمه طوسی مستندساز و کارگردان فیلم کوتاه در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره کارهای اخیر خود‌ گفت: در حال نگارش فیلمنامه ای داستانی هستم که به دلیل شرایط اخیر، نمی‌دانم چه زمانی اداره‌ها شروع به کار می‌کنند تا بتوانم تهیه‌کننده‌ای پیدا کنم، در نتیجه زمان ساختش مشخص نیست.

وی افزود: همچنین مستندی با تلفن همراه می‌سازم که نامی برایش انتخاب نکرده‌ام و درباره زندگی خودم، شرایطی که اکنون جامعه در آن قرار دارد مانند قرنطینگی به دلیل ویروس کرونا است.

طوسی درباره توقف جدیدترین مستند خود عنوان کرد: آن بخشی از جامعه که در زندگی من تاثیرگذار است در این مستند، به تصویر می‌کشم. در ابتدا قرار بود موضوع این مستند درباره این باشد که من کودکی را به فرزندخواندگی قبول می کنم اما به دلیل تغییر و تحولی که فراگیر شدن ویروس کرونا در کشور به وجود آورد، این مستند هم متوقف شد و شاید ساختن آن تا یک سال دیگر نیز طول بکشد.

این مستند‌ساز در پایان تصریح کرد: در این مدت قرنطینگی، ممکن است موضوع مستند من به سمت و سوی دیگر هم برود. با توجه به شرایطی که داریم، تا پس اتمام بحران ویروس کرونا، ساخت آن را متوقف کردم و هنوز مشخص نیست که چه زمانی آن را تمام کنم.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است