نقش پدر خانواده را در «پس از آزادی» دارم/ پایان حضور در «ایل دا» | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۲
بازیگر «پس از آزادی» در گفتگو با صبا:

نقش پدر خانواده را در «پس از آزادی» دارم/ پایان حضور در «ایل دا»

خسرو شهراز بازیگر پیشکسوت از جدیدترین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری سخن گفت.
خسرو شهراز بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره جدیدترین فعالیت های خود در تلویزیون توضیح داد: چندی پیش در سریال «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و تهیه کنندگی سعید سعدی حضور داشتم.
وی درباره نقش خود در این مجموعه بیان کرد: نقش پدر خانواده ای را در این سریال ایفا کردم که با توجه به موقعیت مالی کارخانه ای را احداث می کند که می تواند اقوام و دوستان و آشنایان را مشغول کار کند و در نهایت مساله ای برایش پیش می آید که منجر به مرگ او می شود.
بازیگر «پس از آزادی» با اشاره به اینکه جدیدترین فعالیتش حضور در سریال «ایل دا» به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی سیدعلیرضا سبط احمدی بوده است عنوان کرد: تصویربرداری «ایل دا» همچنان ادامه دارد اما بازی من در این مجموعه پس از ۶ ماه با پایان رسیده است.
شهراز ادامه داد: این مجموعه یک کار ایلیاتی با محور مقاومت و پایداری عشایر در مناطق مرزی است که من نقش خان را در این مجموعه بازی می کنم.
وی در پایان گفت: برای پروژه های دیگر پیشنهادی هایی داشته ام اما با توجه به شیوع ویورس کرونا و بحران هایی که به وجود آورده است نمی توانم برای آنها اقدام کنم و باید دید در آینده چه می شود.
سریال «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که تصویربرداری آن در ۴۰ قسمت به پایان رسیده است.
سریال «ایل دا» که یکی از مجموعه‌های پربازیگر و از تولیدات سیما فیلم است، در گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم و به تهیه‌کنندگی سیدعلیرضا سبط احمدی و کارگردانی راما قویدل به نویسندگی نوشین پیرحیاتی در حال تولید است.
سپیده شریعت رضوی
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است