کرونا به شوی جیمز کوردن و جیمی کیمل رسید/ تماشاچی ممنوع! | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۴۳
تاثیر کرونا بر تلویزیون؛

کرونا به شوی جیمز کوردن و جیمی کیمل رسید/ تماشاچی ممنوع!

برنامه های شبانه مشهور آمریکایی از این هفته بدلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا بدون تماشاچی روی آنتن می روند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، در برنامه آینده تلویزیون های آمریکا، هنگامی که جیمز کوردن، جیمی کیمل یا دیوید اسپید جوک های خود را تعریف می کنند صدای خنده یا تشویق حضار را نخواهند شنید.

یک روز بعد از آنکه اعلام شد برنامه های تلویزیونی آخر شب واقع در شهر در نیویورک به دلیل نگرانی مربوط به شیوع ویروس کرونا بدون مخاطب حاضر در سالن روی آنتن می روند، برنامه های آخر شب لس آنجلسی چون برنامه های جیمی کیمل، جیمز کوردن و دیوید اسپید متعلق به شبکه های ABC، CBS و کمدی سنترال نیز به پیروی از نیویورک، اعلام کردند از دوشنبه آینده ۱۶ مارس (۲۶ اسفند) بدون مخاطب برنامه های خود را روی آنتن می برند.

ABC که برنامه «جیمی کیمل لایو» از آن پخش می شود در بیانیه ای در این باره نوشت: به عنوان یک اقدام پیشگیرانه تصمیم گرفته‌ ایم که به طور موقت از روز دوشنبه ۱۶ مارس حضور تماشاگران زنده را در برنامه «جیمی کیمل لایو» به حالت تعلیق در آوریم. برنامه اما همچنان به قوت باقیست و مطابق جدول پخش روی آنتن می رود و تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.

CBS و کمدی سنترال نیز بیانیه های مشابهی در این باره منتشر کردند.

این تصمیمات به این معنی است که یک سری برنامه تلویزیونی شبانه در آمریکا در آینده نزدیک از انرژی و واکنش مخاطبان در استودیو بی بهره خواهند بود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است