نسخه جدید قصه محبوب «پیتر پن» بازیگران اصلی خود را شناخت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۹
یک گام بزرگ در لایواکشن بعدی دیزنی؛

نسخه جدید قصه محبوب «پیتر پن» بازیگران اصلی خود را شناخت

پروژه لایواکشن «پیتر و وندی» دیزنی با انتخاب بازیگران اصلی خود به روزهای تولید نزدیک‌تر شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، بازیگران اصلی لایواکشن «پیتر پن» دیزنی انتخاب شدند. بر اساس خبری که منابع موثق به ورایتی داده‌اند در این لایواکشن جدید با نام «پیتر و وندی»، اور اندرسون نقش پیتر را برعهده خواهد داشت و الکساندر مولونی در نقش وندی بازی خواهد کرد.

هدایت این پروژه برعهده دیوید لاوری کارگردان فیلم فانزی-ماجراجویانه «اژدهای پیت» است. او علاوه بر کارگردانی، نگارش فیلمنامه این اثر را نیز به همراه جیم وایتکر انجام می‌دهد.

انیمیشن کلاسیک «پیتر پن»(۱۹۵۳) دیزنی، هنوز بهترین اقتباس سینمایی از این رمان جی. ام. بری به حساب می‌آید. پیتر پن قصه پسرکی را روایت می‌کند که بزرگ نمی‌شود و با خود کودکان دیگری را به سفری سحرآمیز و جادویی می‌برد.

استودیوهای فیلمسازی تاکنون نسخه‌های مختلفی از این قصه را روانه پرده نقره‌ای سینما یا قاب تلویزیون کرده‌اند که از جمله آن‌ها می توان به «هوک»(۱۹۹۱) با بازی رابین ویلیامز فقید و کارگردانی استیون اسپیلبرگ و «پن»(۲۰۱۵) ساخته جو رایت اشاره کرد؛ آثاری که هیچکدامشان در گیشه توفیقی کسب نکردند.

با وجود آنکه شایعات می‌گویند این پروژه جدید دیزنی احتمالا مانند لایواکشن «بانو و ولگرد» سر از سرویس آنلاین این کمپانی یعنی دیزنی‌پلاس در می‌آورد، اما منابع خبری اعلام کرده‌اند این فیلم برای نمایش در سالن‌های سینما ساخته می‌شود.

دیزنی به تازگی سال بسیار درخشان و پرباری را با لایواکشن‌های خود یعنی «علاالدین» و «شیرشاه» پشت سر گذاشته است؛ آثاری که فروش هر جفت آن‌ها از رقم حیرت‌انگیز یک میلیارد دلار هم فراتر رفت. دیزنی چنان از نتیجه «علاالدین» راضی بود که هم‌اکنون کار ساخت دنباله بعدی آن را آغاز کرده است.

اکران لایواکشن بعدی دیزنی با نام «مولان» یک هفته دیگر آغاز می‌شود.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است