نوروز ۹۹ را در منزل بمانید/ تمهیدات ویژه برای ایام پساکرونا

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بیانیه‌ای ضمن دعوت مردم برای سفر نرفتن و در خانه ماندن برای مقابله با کرونا، از تمهیدات ویژه سفر برای هموطنان بعد از فروکش کردن شیوع این بیماری خبر داد.

در بیانیه علی اصغر مونسان آمده است: «بی‌تردید مهم ترین انگیزه سفر و گردشگری کمک به ارتقا سلامت جسمی و روحی انسان‌ها است و در جایی که احساس خطر و ناامنی وجود دارد خودبه‌خود موضوع سفر تحت الشعاع قرار می‌گیرد. بر همین سیاق شیوع ویروس کرونا موجب کاهش و حتی حذف سفر به صورت مقطعی شده تا سلامت جوامع حفظ شود.

اینجانب به عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن قدردانی از همراهی روز افزون مردم فهیم کشورمان، از عموم مردم می‌خواهم با خودداری از سفر، نوروز ۹۹ را در کنار اعضای خانواده در منزل با صحت و سلامتی سپری کنند. بی تردید ایران اسلامی از این بحران با سربلندی بیرون خواهد آمد و این قول را به مردم صبور کشورمان می‌دهم که پس از شکست کرونا شرایط خوبی در شان ملت بزرگوار ایران برای موجی از سفرهای نشاط انگیز فراهم خواهیم کرد.»

انتهای پیام/