تمدید مهلت ارسال آثار به جایزه بزرگ سرو تا ۲۵ اسفند | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۵

تمدید مهلت ارسال آثار به جایزه بزرگ سرو تا ۲۵ اسفند

مدیر روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از تمدید مهلت ارسال آثار جایزه بزرگ سرو تا 25 اسفندماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، جواد تمدنی مدیر روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با اعلام خبر تمدید مهلت ارسال آثار جایزه بزرگ سرو تا ۲۵ اسفندماه گفت: با توجه به استقبال گروه های نمایشی سراسر کشور و درخواست هنرمندان تئاتر مقاومت برای تمدید مهلت ارسال آثار، زمان دریافت اطلاعات آثار مربوط به جایزه بزرگ سرو تا ۲۵ اسفندماه سال جاری تمدید شد.

وی افزود: تا کنون آثاری از همه استان های کشور از هنرمندان و جامعه شریف و فرهیخته تئاتر مقاومت به انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس رسیده است و با در نظر گرفتن شرایط روز کشور و نیز نظر مساعد شورای سیاستگذاری این زمان را تا ۲۵ ماه جاری تمدید کنیم.

مدیر روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس عنوان کرد: تاکنون علاوه بر تماشاخانه های خصوصی و دولتی، نهادها و سازمان های مرتبط همچون سازمان بسیج هنرمندان کشور، حوزه هنری، بنیادحفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و انجمن های نمایشی سراسر کشور آثار منتخب خود را به صورت سازمانی به دبیرخانه ارسال کرده اند و علاوه بر این نیز هنرمندان و گروه های نمایشی نیز می توانند با تکمیل فرم درخواستی در این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری مشارکت کنند.

تمدنی ادامه داد: برای سهولت کار دوستان در سراسر کشور علاوه بر راه های ارتباطی اعلام شده، رایانامه sarvprize1398@gmail.com نیز در دسترس عموم قرار داده شده تا اطلاعات مربوط به آثار به اجرا در آمده با موضوعات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون ارسال شود.

وی در پایان بیان کرد: کلیه گروه های نمایشی اعم از صحنه ای و خیابانی نیز می توانند تا ۲۵ اسفندماه از طریق رایانامه مذکور و واتس آپ اطلاعات درخواستی را به دبیرخانه ارسال کنند.

نخستین دوره جایزه بزرگ سرو با هدف تجلیل و تقدیر از آثار برگزیده تئاتر مقاومت کشور و همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در فروردین ماه سال ۹۹ و به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است