«لیپار» سال ۹۹ کلید می‌خورد/ توقف تولید مستند به دلیل کرونا | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۶
حسین ریگی در گفتگو با صبا:

«لیپار» سال ۹۹ کلید می‌خورد/ توقف تولید مستند به دلیل کرونا

حسین ریگی از متوقف شدن ادامه تولید یک مجموعه مستندش به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

حسین ریگی  مستندساز در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره پروژه جدیدترین پروژه خود گفت: این روزها در حال تصویربرداری مستندی هستیم که نگاهی به  اقوام ایرانی در روزهای عید دارد. این مستند قرار است در ۲۶ قسمت تولید شود و تاکنون ۱۳ قسمت آن را در جنوب، شرق و غرب کشور فیلمبرداری و آماده کرده‌ایم‌.

وی افزود: به دلیل اینکه این مستند در سراسر کشور تولید می‌شود و باتوجه به شیوع ویروس کرونا، ما ادامه این مستند را که قرار بود در شمال کشور تصویربرداری شود، متوقف کردیم.

ریگی با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی توضیح داد: به هر حال سلامتی بچه‌های گروه مهم است و هم اینکه سفر کردن یکی از علت‌های فراگیری ویروس کروناست، در نتیجه تصمیم گرفتیم فعلا کار را تا دو هفته دیگر که هوا گرم‌تر و شرایط مساعدتر می‌شود، ساخت این مستند را متوقف کنیم.

این مستندساز همچنین درباره پروژه جدید سینمایی خود خبر داد: پیش تولید پروژه جدید سینمایی‌ام به نام «لیپار» را در مرداد ماه امسال آغاز کرده بودم که به دلیل مشکلات مالی یکی از سرمایه‌گذاران، از گروه خارج شد و همین موضوع پروژه را به تاخیر انداخت و ساخت آن از سال ۹۸ به ۹۹ موکول شد.

ریگی در پایان تاکید کرد: برای ساخت «لیپار» ما در حال برنامه‌ریزی هستیم و پس از آنکه ویروس کرونا در کشور از بین رفت، در اردیبهشت سال آینده تصویربرداری آن را در چابهار شروع خواهیم کرد.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است