تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی در پی درگذشت گلزار محمدی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۵

تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی در پی درگذشت گلزار محمدی

مدیرکل هنرهای نمایشی درگذشت گلزار محمدی هنرمند عرصه تئاتر را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی در پیامی درگذشت گلزار محمدی هنرمند دنیای تئاتر عروسکی و دبیر هجدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک را تسلیت گفت.

در پیام شهرام کرمی چنین آمده است:

«خبر کوتاه است و اتفاق جانکاه و شاید بیش از هر چیز، از آن رو شوکه‌کننده که گلزار محمدی علی‌رغم ابتلا به بیماری‌ای جان‌کاه، چنان سرشار از شور زندگی بود که نمی‌توانیم باور کنیم برگزاری جشنواره‌ای که دبیری‌اش را بر عهده داشت، ندید و رفت.

گلزار محمدی پیش از برگزاری جشنواره‌ای درگذشت که متن فراخوانش را امیدوارانه تنظیم و مدیران بخش‌های نه‌گانه‌اش را شورمندانه انتخاب کرد. دریغ و افسوس که دستان مرگ فعل گزاره «هجدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک از ۱۰ تا ۱۸ مردادماه ۱۳۹۹ به دبیری گلزار محمدی…» را پاک و جمله را ناتمام کرد.

کاگردانی و عروسک‌سازی نمایش‌های متعدد و ریاست انجمن نمایشگران عروسکی خانه تئاتر از سال ۹۶ تاکنون، عبارت‌های دیگری‌ست که با اندیشیدن به این هنرمند به ذهن می‌آید. عبارت‌هایی که با میل شورانگیز او به ادامه حیات و به تعویق افکندن کوچ ناگزیر به جهان دیگر تا حد امکان، پیوند می‌خورد.

درگذشت گلزار محمدی، هنرمند عرصه تئاتر عروسکی و دبیر هجدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک را به خانواده‌اش، دوستان و دوستداران و علاقه‌مندانش، به عروسک‌هایش و به بازماندگانش تسلیت می‌گویم.»

گلزار محمدی ساعت سه بامداد یکشنبه ۱۸ اسفند در پی عوارض ناشی از بیماری سرطان در خانه پدری در سنندج درگذشت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است