حمله ویروس کرونا به محافل هنری دنیا | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۷

حمله ویروس کرونا به محافل هنری دنیا

مراسم اهدای جایزه افتخاری بنیاد فیلم آمریکا به جولی اندروز نیز به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، بنیاد فیلم آمریکا (AFI) مراسم اهدای جایزه یک عمر دستاورد خود را به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا به تعویق انداخت.

بنیاد فیلم آمریکا امسال قرار بود طبق برنامه روز ۲۵ آوریل در دالبی تئاتر لس آنجلس از جولی اندروز ستاره فیلم های «مری پاپینز» و «آوای موسیقی» تجلیل کند. با اعلام خبر تعویق، روز برگزاری این مراسم به اوایل تابستان موکول شد.

بن گازال مدیرعامل بنیاد فیلم آمریکا در این باره در بیانیه ای اعلام کرد که به منظور تضمین سلامت هنرمندان رویداد امسال به تعویق می افتد.

در روزهای اخیر رویدادهای بسیاری از قبیل نمایش فیلم ها و جشنواره های متعدد به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا لغو و یا به تعویق افتاده اند.

تا به امروز بیش از ۱۰۰ هزار نفر در دنیا به این ویروس مبتلا و نزدیک به ۳ هزار نفر بر اثر آن از دنیا رفته اند. در ایالات متحده آمریکا تا به این لحظه ۳۰۰ نفر به این ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد ۱۷ نفر جان خود را از دست داده اند.

بنیاد فیلم آمریکا در سال ۱۹۷۳ پایه گذاری شد، آخرین دریافت کننده جایزه افتخاری این بنیاد دنزل واشینگتن بوده است. دایان کیتون، جورج کلونی، جان ویلیامز و مورگان فریمن از دریافت کنندگان پیشین این جایزه هستند.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است