تصویربرداری «طلاق» در تهران ادامه دارد/ نگاه ابوالقاسم طالبی به مفاسد اقتصادی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۱
با رونمایی از اولین تصاویر؛

تصویربرداری «طلاق» در تهران ادامه دارد/ نگاه ابوالقاسم طالبی به مفاسد اقتصادی

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی با توجه به مسایل روز جامعه و نگاهی به مفاسد اقتصادی در تهران ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از سیمافیلم٬ تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی در تهران ادامه دارد.

ابوالقاسم طالبی پس از ساخت دو مجموعه «بازگشت پرستوها» و «به کجا چنین شتابان» ساخت مجموعه‌ای را عهده‌دار است که به مسایل روز جامعه توجه دارد. قصه‌ این سریال به مسایل اجتماعی می‌پردازد و در دل قصه‌ها نگاهی به مفاسد اقتصادی نیز شده است.

«طلاق» جزو آثار الف فاخر تلویزیون است که در مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود.

تاکنون ۳۰ درصد از تصویربرداری مجموعه انجام شده است و علاوه بر تهران در چند کشور خارجی نیز تصویربرداری خواهد شد.

در این مجموعه تلاش شده تا علاوه بر حضور بازیگران عرصه سینما و تلویزیون از دانش‌آموختگان بازیگری در دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی استفاده شود و در کنار بازیگران نام آشنا چندین چهره جدید معرفی خواهند شد که پس از فراخوان‌ و تست‌های بازیگری از میان دانش‌آموخته‌های بازیگری، بازیگران کمتر دیده شده تئاتر برگزیده شدند.

قطب الدین صادقی، مجید واشقانی، حمید گودرزی، پیام دهکردی، ناصر آقایی، بهار محمدپور، هدیه رضایی، نیلوفر کیارستمی، عسل غروی، النا اهی و… از بازیگران این مجموعه هستند.

تعدادی از عوامل سازنده مجموعه عبارتند از نویسنده و کارگردان: ابوالقاسم طالبی، مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، طراح گریم: داریوش صالحیان، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی٬ طراح صحنه: جهانگیر میرزاجانی، طراح لباس: مهرناز اکبری، عکس: علی نیک‌رفتار و..

 

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است