«دو نیمه ماه» با اجرای محمد سلوکی روی آنتن می‌‌رود/ رعایت نکات کرونایی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۲
سرپرست گروه اجتماعی شبکه دو به صبا گفت:

«دو نیمه ماه» با اجرای محمد سلوکی روی آنتن می‌‌رود/ رعایت نکات کرونایی

برنامه زنده «دو نیمه ماه» با اجرای محمد سلوکی از 22 اسفند از شبکه دو سیما به استقبال بهار خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صبا،برنامه زنده «دو نیمه ماه» با تهیه‌کنندگی و اجرای محمد سلوکی از پنجشنبه ۲۲ اسفند از شبکه دو سیما به استقبال بهار خواهد رفت.

حبیب میدانچی مدیر طرح و برنامه و سرپرست گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو درباره این برنامه توضیح داد: در برنامه «دو نیمه ماه» که با هدف ایجاد ساعاتی خوش برای افراد خانواده تهیه شده، بخش‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. یکی از بخش‌های این برنامه «عیدانه» نام دارد که با دعوت از بازیگران و هنرمندانی که با نقش‌آفرینی در مجموعه آثار و سریال‌های شبکه دو سیما خوش درخشید‌ه‌اند، محفلی گرم و صمیمی رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: «مکث» عنوان یکی دیگر از بخش‌های «دو نیمه ماه» است که در آن محمد سلوکی با هنرمندان، مسئولان، نخبگان، ورزشکاران و … گفت‌وگویی سخت و ویژه (هارد تاک) خواهد داشت. همچنین هر شب یک خواننده در سه بخش به اجرا می‌پردازد.

میدانچی در پایان گفت: «ماه‌نگار» عنوان بخش دیگری از این برنامه است که به اتفاقات ۱۲ ماه از سالی که گذشت می‌پردازد. نگاهی به جذابیت‌ها و دیدنی‌های سیاحتی و زیارتی شهر تهران با حضور یک تهران‌شناس از دیگر بخش‌های این برنامه است.

وی همچنین به خبرنگار صبا توضیح اد: از آنجا که تب کرونا هموطنان ما را خانه نشین کرده است در ردای اهل رسانه وظیفه خود دانستیم تا دراین شرایط بحرانی به سرعت به یک طرح ویژه برای سرگرمی، امیدبخشی و شادی مردم برسیم و صرفا به پخش برنامه ویژه سال تحویل بسنده نکنیم. دراین راستا محمدس طرحی را تنظیم و در اختیار شبکه قرار داد که مورد تایید واقع شد و تهیه کنندگی اش را هم برعهده گرفت.

وی درباره زمان پخش آن گفت: «دو نیمه ماه» از پنجشنبه ۲۲ اسفند به روی آنتن می رود و تا ۲۲ فروردین و همزمان با نیمه شعبان با همین عنوان ادامه پیدا می‌کند. این برنامه هر شب در ۹۰ دقیقه به صورت زنده پخش می شود و یک بخش ویژه به نام «مکث» در این برنامه وجود دارد که گفتگویی خاص با مهمان است؛ مهمانانی از طیف های مختلف و از میان چهره های متفاوت هنری، ورزشی، سیاسی و اجتماعی و… .

میدانچی این تصمیم شبکه دو را یک اقدام جهادی رسانه ای برای خدمت به مردم دانست و اضافه کرد: با توجه به شیوع این ویروس و برای حفظ سلامت تیم تولید، در این برنامه نیز بخش های زیادی از اقدامات و وظایف به صورت دورکاری انجام و در قسمتی که دورکاری میسر نیست با رعایت تدابیر بهداشتی و لحاظ احتیاط این کار پیش می‌رود.

وی در پایان تاکید کرد: سلوکی و تیمش از هفته گذشته اتاق فکر محتوایی را تشکیل دادند و امیدواریم که بتوانیم ساعات فرحبخشی را برای مخاطبان شبکه دو در این ایام فراهم کنیم.این برنامه همچنین شگفتانه‌ای برای مخاطبان شبکه دو آماده کرده است که پنجشنبه ۲۲ اسفند همزمان با آغاز پخش نخستین قسمت از «دو نیمه ماه» تقدیم مخاطبان خواهد شد.

«دو نیمه ماه» کاری است از گروه اجتماعی و فرهنگی که از پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ تا جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ هر شب بعد از خبر ۲۲:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است