محمدرضا شجریان به زودی از بیمارستان مرخص می شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۳

محمدرضا شجریان به زودی از بیمارستان مرخص می شود

حسن عباسی پزشک معالج و هماهنگ کننده تیم پزشکی محمدرضا شجریان آخرین وضعیت جسمانی وی را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا، پزشک محمدرضا شجریان استاد آواز ایران اعلام کرد: خوشبختانه روند بهبود حال جسمانی ایشان روز به روز بهتر می شود و از وضعیت بحرانی یکی دو هفته قبل خارج شده ایم. اگر به همین شکل پیش برویم ایشان بزودی از بیمارستان مرخص می شوند.

خانه موسیقی اعلام کرد، حسن عباسی پزشک معالج و هماهنگ کننده تیم پزشکی محمدرضا شجریان صبح امروز ۱۷ اسفندماه درباره آخرین وضعیت جسمانی استاد آواز ایران بیان کرد: خوشبختانه روند بهبود حال جسمانی استاد شجریان روز به روز بهتر می شود و الان از چند روز گذشته بهتر هستند و اگر به همین شکل پیش برویم امیدواریم ایشان بزودی به منزل بروند.

دکتر عباسی درباره وضعیت تنفسی محمدرضا شجریان گفت: تنفس کاملا خودبخودی انجام می شود و حتی به دستگاه به صورت استندبای هم نیازی نیست. خوشبختانه از وضعیت بحرانی یکی دو هفته قبل خارج شده ایم و همچنین سطح هوشیاری ایشان مانند چند ماه گذشته است و هر وقت خودشان بخواهند ارتباطی با اطرافیان برقرار می کنند.

دکتر حسن عباسی همچنین در پاسخ به سوالی درباره شیوع بیماری کرونا و خطر احتمالی برای این استاد آواز برای ترخیص گفت: با شیوع بیماری کرونا بیمارستان خطرناکترین جا برای ابتلا است و ما امیدواریم استاد شجریان هر چه زودتر ترخیص شده و به خانه برگردند.

محمدرضا شجریان رییس افتخاری شورای عالی خانه موسیقی از ابتدای اسفندماه در پی بروز مشکلات ریوی در بیمارستان جم بستری شده است.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است