پروژه بعدی کارگردان «آکوامن» در یونیورسال/ هیولایی که همچنان نام ندارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۸
فیلمی دیگر به برنامه‌کاری فشرده جیمز وان اضافه شد؛

پروژه بعدی کارگردان «آکوامن» در یونیورسال/ هیولایی که همچنان نام ندارد

یونیورسال با به خدمت درآوردن جیمز وان، پروژه احیای دنیای سینمایی هیولاهای خود را پی می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، جیمز وان کارگردان فیلم ابرقهرمانی «آکوامن» پروژه‌ای ترسناک و مهیج، برگرفته از دنیای هیولاهای یونیورسال را برای این کمپانی تولید خواهد کرد.

هنوز از جزییات این فیلم جدید اطلاعاتی به بیرون درز پیدا نکرده است. وان تهیه‌کنندگی این کار را برعهده دارد و کارگردان آن هنوز مشخص نیست.

این خبر، روز جمعه ۶ مارچ و درست یک هفته بعد از اکران «مرد نامرئی» یونیورسال  -که نسخه‌ای بازسازی شده از  فیلمی به همین نام محصول ۱۹۳۳ است و تاکنون فروشی بیش از حد انتظار داشته – منتشر شده است.

از هیولاهای دنیای سینمایی یونیورسال می‌توان به دراکولا، فرنکشتاین، مومیایی، مرد گرگی و موجودی از باتلاق سیاه،‌ اشاره کرد.

جیمز وان تولید این اثر را در قالب کمپانی فیلمسازی خود با نام «Atomic Monster» انجام خواهد داد. این استودیو هم‌اکنون در حال کار روی پروژه‌های گوناگونی چون فیلم ترسناک «بدخیم» برای اکران در ۱۴ آگوست امسال، «احضار: شیطان مرا وادار کرد» برای اکران در ۱۱ سپتامبر، «یک نفر در خانه تو هست» برای نتفلیکس و «مورتال کمبت» برای اکران در نیمه ژانویه ۲۰۲۱ است. ساخت فصل چهارم سریال «مک‌گیور» نیز در دستور کار استودیوی جیمز وان قرار دارد.

کار نگارش این اثر هیولایی جدید را رابی تامپسون انجام خواهد داد. او تهیه‌کننده مشترک سریال «نفرین شده» است که قرار است به زودی از نتفلیکس پخش شود.

یونیورسال از سال ۲۰۱۷ و با ساخت «مومیایی» با بازی تام کروز قصد کرده است که تا با وصل کردن پروژه‌های گوناگون به یکدیگر دنیای سینمایی هیولایی خودش را خلق کند. «مومیایی» در آن سال بیش از ۴۰۰ میلیون دلار فروش کرد،‌ اما هزینه تولید و تبلیغات تجاری آن نیز به رقم سرسام‌آور ۳۵۰ میلیون دلار رسید و یونیورسال را به این نتیجه رساند که روی پروژه‌های کارگردان‌محور کم‌خرج‌تری تمرکز کند. فیلم هیولایی بعدی یونیورسال یعنی «مرد نامرئی» با بودجه ساختی برابر با ۷ میلیون دلار تا کنون در عرض یک هفته، ۵۷ میلیون دلار فروش داشته است.

جیمز وان همچنین در کار روی دنباله ابرقهرمانی «آکوامن» است. در کارنامه کاری پربار این کارگردان ۴۳ ساله ساخت آثار موفقی چون «اره»، ۲ فیلم اول مجموعه «توطئه‌آمیز – Insidious»، ۲ فیلم اول «احضار» و دنباله «خشمگین ۷» از مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» وجود دارد.

جیمز وان فیلمسازی چینی‌تبار مالزیایی است که در استرالیا بزرگ شده و در سال ۲۰۰۴ با ساخت فیلم ترسناک معمایی «اره» که فروشی ۱۰۰ برابر هزینه ساخت خود داشت، نامش را در هالیوود سر زبان‌ها انداخت.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/639/228/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/746/203/000
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500