«دیگران» اینترنتی منتشر شد/ شاعری که ما را تنها گذاشت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۰۰
مجید حسین خانی در گفتگو با صبا:

«دیگران» اینترنتی منتشر شد/ شاعری که ما را تنها گذاشت

قطعه جدید و متفاوت مجید حسین خانی با عنوان «دیگران» و با همکاری «ماژیک بند» منتشر شد.

مجید حسین خانی خواننده در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا گفت: قطعه «دیگران» اثری از مجیک بند از ۱۶ اسفند به صورت اینترنتی منتشر شده و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

حسین خانی با اشاره به اینکه شعر این قطعه از زنده‌یاد نجمه زارع است، افزود: همان زمانی که ما شعر را انتخاب کردیم نجمه زارع از میان ما رفت و چون در گذشته دو خواننده این شعر را به درستی اجرا نکرده بودند ما صبر کردیم تا خانواده ایشان موافقت خود را با اجرای ما اعلام کنند.

این خواننده تاکید کرد: تهیه کننده و مدیر هنری گروه مجیک بند حسین غیاثی است و فضای کار تلفیقی از موسیقی پاپ و سنتی است که کاملا با کارهای قبلی من متفاوت است زیرا قبلا در ژانر ارکسترال و موسیقی سنتی اجرا می کردم.

خواننده قطعه «دیگران» درباره اعضا و نوازندگان آلبوم خاطرنشان کرد: در این اثر آهنگسازی به عهده مهرداد نصرتی بوده و تنظیم توسط سعید رضایی انجام شده است. همچنین کیوان زمان به عنوان نوازنده گیتار و کریم قربانی نوازنده ویولنسل با ما در این اثر همکاری کرده است.

وی در پایان گفت: قرار است سال آینده قطعات جدید منتشر کنیم که هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی هستیم و به زودی اخبار دقیق انعکاس می یابد.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است