کارگردان «دکتر استرنج» داستان اسرارآمیز مثلث برمودا را جلوی دوربین می‌برد

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، اسکات دریکسون فیلمنامه‌نویس و کارگردان آمریکایی بعد از خروج از مقام خود به عنوان کارگردان در دنباله بعدی مجموعه «دکتر استرنج» به پروژه ساخت «برمودا» کمپانی اسکای‌دنس پیوست.

بنابر اطلاعات موجود، کریس ایوانز، بازیگر نقش «کاپیتان آمریکا» نیز در این فیلم حضور دارد.

نکته جالب توجه ماجرا آنجاست که در یک همزمانی بامزه، سم ریمی فیلمساز برجسته هالیوود که زمانی قرار بود هدایت «برمودا» را برعهده داشته باشد بعد از خروج اسکات دریکسون از پروژه ساخت «دکتر استرنج در قلمرو های بی پایان دیوانگی»، به عنوان کارگردان این دنباله کمپانی مارول انتخاب شد.

«برمودا» قصه‌ای حول محور مثلث اسرارآمیز برمودا دارد و فیلمنامه آن را اولین بار داگ میرو و کارلو برنارد نوشتند. قرار است دریکسون و همکارش یعنی سی. رابرت کارگیل این فیلمنامه را بازنویسی کنند.

نام اسکات دریکسون اولین بار در سال ۲۰۰۵ و با ساخت فیلم ترسناک و جنایی «جن‌گیری امیلی رز» مطرح شد. او پس از آن فیلم‌های موفق و پرفروش «روزی که دنیا از حرکت ایستاد»(۲۰۰۸) و «شوم»(۲۰۱۲) را روی پرده‌های سینما برد. آخرین اثر دریکسون در مقام کارگردان «دکتر استرنج»(۲۰۱۶) بود که فروش جهانی آن از مرز ۶۷۷ میلیون دلار فراتر رفت و پای بندیکت کامبربچ، بازیگر مطرح انگلیسی را به دنیای سینمایی مارول باز کرد. دریکسون همچنان به عنوان تهیه‌کننده اجرایی دنباله این مجموعه یعنی «دکتر استرنج در قلمرو های بی پایان دیوانگی»، در این پروژه حضور دارد.

کریس ایوانز ۳۸ ساله که چندی پیش از حضور در نقش «کاپیتان آمریکا» بازنشسته شد، هفته گذشته به پروژه بازسازی «دکان کوچک وحشت – The Little Shop of Horrors» به کارگردانی گرگ برلانتی پیوست.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/