حمایت انجمن سینمای جوانان از تولید آثار با موضوع مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری صبا، انجمن سینمای جوانان ایران از آثار خلاق، کوتاه و مؤثری که در راستای پیشگیری، آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی در مبارزه با کرونا، به عنوان یکی از موضوعات مهم فعلی کشور، ساخته شده باشند، حمایت خواهد کر‌د.

در شرایط کنونی نیز که فیلمسازان فیلم کوتاه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی‌شان هرکدام به شیوه‌ای با دوربین‌های خود در حرکت عظیم مبارزه با کرونا یاری‌رسانی و مشارکت می‌کنند، انجمن سینمای جوانان ایران وظیفه خود می‌داند حمایت‌های خود را معطوف به این تولیدات کند.

بر این اساس، همه آثاری که در قالب‌های مختلف انیمیشن، رئال و یا ترکیبی که در مدت زمان حداکثر ۳ دقیقه ساخته شده باشند و به صورت خلاقانه قادر باشند در یکی از موضوعات: پیشگیری، آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی به اقشار مختلف مردم کمک کنند و مناسب پخش در فضای مجازی باشند، مشمول این حمایت خواهند بود.

جزییات این طرح به شرح زیر است:

– آثاری که با استفاده از جلوه‌های ویژه و بدون نیاز به حضور میدانی در نقاط پرخطر تولید شده باشند، در اولویت حمایت قرار دارند.

-آثار ارسالی توسط کارشناسان انجمن بررسی می‌شوند و در مرحله اول ۱۰ اثر برتر، مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند. (در صورت وجود آثاری افزون‌تر، امکان افزایش تعداد آثار قابل حمایت وجود دارد.)

– حمایت انجمن از این آثار بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال خواهد بود. (رقم نهایی توسط شورای ارزشیابی هنری انجمن تعیین خواهد شد.)

-حمایت انجمن به‌صورت کمک بلاعوض است و مالکیت آثار متعلق به خود پدیدآوردندگان خواهد بود.

-انجمن برای عرضه مناسب و گسترده آثار برتر در فضای مجازی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

-آثاری که به سفارش نهادها و ارگان‌ها و یا از منابع عمومی و دولتی ساخته شده باشند، مشمول این حمایت نخواهند بود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا پایان اسفندماه و از طریق واتساپ به شماره ۰۹۳۹۹۳۴۳۹۰۲ به روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران ارسال کنند.

انتهای پیام/