تصویربرداری «بیگانه‌ای با من است» در شیراز تمام شد/ تصاویر جدید سریال | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۱
بهروز مفید به صبا گفت:

تصویربرداری «بیگانه‌ای با من است» در شیراز تمام شد/ تصاویر جدید سریال

تصویربرداری سریال «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد امینی این روزها در استان بوشهر ادامه دارد.

بهروز مفید تهیه‌کننده سریال «بیگانه‌ای با من است» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی با وجود شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی عنوان کرد: گروه عوامل از اواخر بهمن ماه برای ادامه تصویربرداری به شهر شیراز سفر کردند. پس از پایان کار در آنجا برای ادامه کار راهی استان بوشهر شدند. در حال حاضر با توجه به آنکه هنوز ویروس کرونا به بوشهر نرسیده است، تصویربرداری در آن منطقه همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: تا اواخر اسفندماه کار در بوشهر ادامه دارد و پس از آن گروه عوامل برای ادامه تصویربرداری به تهران باز می‌گردند.

تهیه‌کننده «بیگانه ای با من است» بیان کرد: تاکنون حدود ۸۰ درصد از تصویربرداری فاز نخست این مجموعه انجام شده است و کار تا اردیبهشت ماه ادامه دارد.

مفید در پایان گفت: همچنان بازیگران اصلی این مجموعه جلوی دوربین هستند و بازی آن‌ها به پایان نرسیده است.

قصه «بیگانه ای با من است» به نویسندگی فروغ فروهیده و کارگردانی احمد امینی که برای گروه فیلم و سیریال شبکه دو سیما تولید می‌شود، در سال ۶۹-۷۰ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، مهشید جوادی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه از بازیگران این سریال هستند.

عکس ها از فرزاد اسدیان است.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است