محمد طباطبایی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۲

محمد طباطبایی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت شد

براساس پیشنهاد هیات مدیره مؤسسه هنرمندان پیشکسوت و با حکم سیدمجتبی حسینی رییس هیات امنای موسسه، سیدمحمد طباطبایی به عنوان مدیرعامل موسسه منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری صبا، هیات امنای موسسه هنرمندان پیشکسوت با توجه به اساسنامه و پایان مهلت فعالیت هیات مدیره قبلی و قدردانی از اعضای هیات مدیره قبلی، سیدحسین سیدزاده، مهدی افضلی، حسن ریاحی، محسن علی اکبری و مریم معترف را به عنوان اعضای هیأت مدیره مؤسسه هنرمندان پیشکسوت معرفی کرد و هیات مدیره موسسه، سیدمحمد طباطبایی حسینی را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرد.

در حکم مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت آمده است: با استناد به ماده ۱۲ اساسنامه مؤسسه هنرمندان پیشکسوت و صورتجلسه مورخ ۱۳/۱۲/۹۸ هیأت مدیره مؤسسه و نظر به تعهد و آگاهی جنابعالی، به عنوان مدیر عامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت منصوب می شوید.

از شما انتظار می رود با رعایت ضولبط قانونی و اصول انضباط مالی و تشکیلاتی در جهت اهداف مصرّح در اساسنامه از جمله حمایت از هنرمندان گرانقدر و پیشکسوت و سرمایه های فرهنگی و هنری کشور و استفاده از تجربیات و سوابق ارزنده ایشان اقدام فرمایید.

سیدمحمد طباطبایی حسینی، دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان کشور است و مدیریت روابط عمومی معاونت امور فرهنگی را در سوابق خود دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است