پایان توقیف «رحمان ۱۴۰۰»/ نسخه اینترنتی عرضه شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷
منوچهر هادی به صبا گفت:

پایان توقیف «رحمان ۱۴۰۰»/ نسخه اینترنتی عرضه شد

کارگردان «رحمان 1400» از انتشار نسخه اینترنتی فیلمش خبر داد و ابراز امیدواری کرد تماشای آن مردم را در این شرایط بحرانی شاد کند.

منوچهر هادی کارگردان فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره نسخه قانونی منتشر شده این فیلم گفت: نسخه اینترنتی «رحمان ۱۴۰۰» نسبت به نسخه اکران شده آن تغییراتی داشته است اما خدا را شکر که همین نسخه هم در این شرایط توانست منتشر شود تا مردم را شاد کند.

وی درباره صدور مجوز نمایش خانگی پس از توقیف «رحمان ۱۴۰۰» هنگام اکران عنوان کرد: درباره اینکه چرا پس از توقیف، «رحمان ۱۴۰۰» توانست مجوز نمایش خانگی بگیرد بهتر است آقای انتظامی رییس سازمان سینمایی پاسخ دهند. اگر شما فهمیدید که فیلم‌های قبلی چرا توقیف شد و چرا پس از مدتی اکران شد در حالی که اتفاقی هم رخ نداد، درباره توقیف این فیلم هم به نتیجه خواهیم رسید.

هادی در پایان تصریح کرد: در شرایط بحرانی کشور احساس کردم شاید فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» بتواند کمکی به شاد کردن مردم بکند و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

«رحمان ۱۴۰۰» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی در اکران نوروزی ۹۸ به نمایش در آمد که از جمله فیلم‌های پرفروش در آن زمان بود. این فیلم در تاریخ ۲۵ فرورودین ماه توقیف شد و در مهرماه نسخه قاچاق آن روانه بازر شد. دلیل توقیف فیلم اکران نسخه بدون مجوز ارشاد آن در برخی از سینماها بود.

محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، بهرام افشاری، غلامرضا نیکخواه و ساره بیات با حضور مهران مدیری بازیگران این فیلم هستند.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است