اولین فیلم اختصاصی جی‌جی آبرامز برای برادران وارنر جلوی دوربین ‌می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۰۷

اولین فیلم اختصاصی جی‌جی آبرامز برای برادران وارنر جلوی دوربین ‌می‌رود

تریلر «پینکرتون» به عنوان اولین محصول از قرارداد ۵ ساله میان تشکیلات جی‌جی آبرامز و استودیوی برادران‌وارنر ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، کمپانی فیلمسازی جی‌جی آبرامز یعنی «Bad Robots» با همراهی استودیوی فیلمسازی برادران‌وارنر، تریلری انتقام‌جویانه با نام «پینکرتون» را جلوی دوربین می‌برد.

فیلمنامه این اثر را دنیل کیسی نوشته است.

این اولین محصول «Bad Robots» در قالب قرارداد سرسام‌آوری است که جی‌جی آبرامز در سپتامبر سال گذشته با ابرکمپانی وارنرمدیا امضا کرد.

هنوز اطلاعاتی از قصه این فیلم به بیرون درز پیدا نکرده است، اما منابع داخلی خبر از فیلمی انتقام‌جویانه با ویژگی‌های فیلم‌های وسترن می‌دهند.

پینکرتون نام یک سازمان خصوصی و امنیتی است که در سال ۱۸۵۰ توسط آلن پینکرتون در ایالات متحده آمریکا تاسیس شد. عمده شهرت این آژانس امنیتی خصوصی به سال ۱۸۶۱ و ادعای کشف و خنثی کردن نقشه ترور آبراهام لینکلن، رییس‌جمهور وقت آمریکا بازمی‌گردد.

دنیل کیسی اخبر نگارش فیلمنامه «F9»، آخرین فیلم از مجموعه «سریع و آتشین» را برعهده داشته که قرار است ۲۲ ماه می روی پرده‌های سینما بیاید. او پیش از این در فیلم ترسناک و روانشناسانه «شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد»(۲۰۱۶) با جی‌جی آبرامز همکاری داشته است. فیلمنامه‌های آثاری چون درام‌جنایی «کین»(۲۰۱۸) و «لئو از تولدو – Leo From Toledo» نیز از فعالیت‌های او محسوب می‌شوند.

کمپانی فیلمسازی «Bad Robots» در سال ۲۰۰۱ به دستان جی‌جی‌ آبرامز در سانتامونیکای کالیفرنیا تاسیس شدبا ساخت آثار نام‌آشنایی چون سریال‌های «آلیاس»، «لاست» یا گمشدگان، «مظنون»، «وست‌ورلد» و همچنین فیلم‌هایی چون «کلاورفیلد»(۲۰۰۸)، «پیشتازان فضا»(۲۰۰۹)، «پیشتازان فضا به سوی تاریکی»(۲۰۱۳)، «ماموریت: غیرممکن – پروتکل شبح»(۲۰۱۱)، «ماموریت: غیرممکن – ملت یاغی»(۲۰۱۵)، «ماموریت: غیرممکن – فال‌اوت»(۲۰۱۸)، «ارباب»(۲۰۱۸)، «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد»(۲۰۱۵) و «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر»(۲۰۱۹)، شناخته می‌شود.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/639/228/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/746/203/000
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500