برنامه‌های منتخب حوزه علمی رادیو در زمستان ۹۸ اعلام شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۳

برنامه‌های منتخب حوزه علمی رادیو در زمستان ۹۸ اعلام شد

یک برنامه از رادیو جوان و دو برنامه از رادیو گفتگو به عنوان برنامه‌های منتخب حوزه علمی فصل زمستان معاونت صدا در رادیو اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، برنامه های «کاوشگر» رادیو جوان ،«رزنه » و «خیابان فرصت» رادیو گفتگو به عنوان برنامه های منتخب علمی معاونت صدا در زمستان سال جاری معرفی شده‌اند.

برنامه گفتگو محور  «کاوشگر »شامل نقد و بررسی مسایل و موضوعات علمی، اقتصادی ایران و جهان بر اساس پژوهش‌های روز جهانی، بهره گیری از پژوهش های نوین جهانی پیرامون موضوعات برنامه، مشورت با متخصصین حرفه ای دانشگاهی برای بسط و پردازش موضوعات برنامه، رصد نقشه جامع علمی کشور و سند چشم انداز۱۴۰۴ و پرداختن به اصول و تبدیل کردن آنها به سبد مطالبه عمومی جامعه است.

این برنامه با موضوع علمی فناوری شنبه تا پنجشنبه به تهیه کنندگی الناز میر اعلایی، نازنین علیدادیانی و گویندگی سیاوش عقدایی و محسن رسولی ساعت ۹ صبح پخش می شود.

برنامه های  رادیو جوان از موج FM ردیف ۸۸ مگاهرتز شنیده می شود.

«روزنه» نگاهی به آخرین رویدادهای حوزه علم و فناوری در ایران و کشورهای دیگر  با تمرکز بر یک موضوع خاص و واحد دارد. نقد و  بررسی تجربه کشورهای دیگر در آن موضوع، نگاهی به جایگاه ایران در میان کشورهای منطقه در موضوع برنامه، گفتگوی کارشناسی با مسئولان مربوطه در حوزه علم و فناوری، تازه های IT و حوزه نرم افزارها و اپلیکیشن های کاربردی از دیگر بخش های این برنامه است.

این مجله رادیویی با موضوع تازه های علم و فناوری، شنبه تا پنجشنبه ساعت ۰۹:۳۰ به تهیه کنندگی بهزاد محمودزاده و کارشناس حمید شریف نیا پخش می شود.

«خیابان فرصت» شب نشینی با نخبگان، صاحب نظران و اساتید حوزه علم و فناوری و ارایه آخرین اطلاعات درباره تازه های محصولات دانش بنیان؛ گفتگو با مسئولان و متولیان این حوزه، بررسی چالش های حوزه علم و فناوری و جایگاه ایران در رشد و شتاب علمی جهان از بخش های متنوع این برنامه است.

این مجله رادیویی  با موضوع چالش های حوزه علم و فناوری به تهیه کنندگی حمید شریف نیا و کارشناس مجری سیدمحمد حسینی ارجمند، دوشنبه ها ساعت ۲۲ پخش می شود.

برنامه های رادیو گفتگو  از موج FM ردیف ۱۰۳٫۵ مگاهرتز شنیده می شود.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است