«هنر برای هدیه» ۱۶ اسفند کلید می‌خورد/ خرید آنلاین و حضوری | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۴

«هنر برای هدیه» ۱۶ اسفند کلید می‌خورد/ خرید آنلاین و حضوری

سومین دوره نمایشگاه «هنر برای هدیه» به صورت مجازی و نمایش آثار در گالری آرتیبیشن 16 اسفند افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا، سومین نمایشگاه «هنر برای هدیه» ۱۶ اسفند افتتاح می‌شود و بازدید از این آثار به صورت آنلاین و حضوری در گالری آرتیبیشن فراهم است.

در این نمایشگاه بهترین آثاری که برای هدیه‌ دادن مناسب هستند جمع‌آوری‌شده تا برای مناسبت‌های نزدیکی که پیش‌ رو است، هنردوستان را آماده هدیه‌دادن به عزیزانشان کند.

آثار این نمایشگاهِ آنلاین به‌ طریقی گزینش شده‌اند که با مناسب‌ترین قیمت ممکن از سوی هنرمند تنظیم شده باشد، بنابراین برای کسانی‌‍‌ که به‌ تازگی مجموعه‌دار هنر شده‌اند و آثار هنری را جمع‌آوری می‌کنند، فرصت مناسبی خواهد بود.

بازدید، خرید و تماشای آثار این نمایشگاه آنلاین از طریق لینک http://bit.ly/art_for_gift3 امکان‌پذیر خواهد بود تا همه افرادی که ساکن تهران نیستند امکان خرید آنلاین داشته باشند.

بازدید از آثار این نمایشگاه نیز با هماهنگی قبلی در فضای گالری آرتیبیشن واقع در خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی(غرب)، میدان احمدی‌روشن(کتابی)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان قندی(دریا)، پلاک ۶ فراهم شده است.

«هنر برای هدیه» اولین بار اسفند ۱۳۹۶ در آرتیبیشن افتتاح شد و ایده اولیه آن از آنجا نشات گرفت که با افتتاح این نمایشگاه خریداران هنری که محدود به مجموعه‌داران می‌شدند، گسترش پیدا کنند و دوست‌داران هنری که تاکنون هنر خریدارای نکردند از معدود خریداران هنر، هدیه دریافت کنند و خود نیز در آینده به خریداران هنر تبدیل شوند و با گسترش این رفتار فرهنگ و هنر را توسعه دهند.

آثار این نمایشگاه شامل ۱۵۰ اثر هنری است که از مجموعه‌های خصوصی هنرمندان آرتیبیشن جمع‌آوری شده و بسیاری از آنها به دلیل ماهیت جامع و تنوع گستردۀ خود برای تبادل هدیۀ هنری و سرمایه‌ای هنری مناسب است.

هنرمندان این نمایشگاه از آرتیبیشن و هنرمندان بخش شیکاآرتِ آرتیبیشن، متشکل از ۷۰ هنرمند است. از جمله کریم نصر، جواد حمیدی، بهزاد شیشه‌گران، کامبیز درم‌بخش، علی ندایی، فرح ابوالقاسم، رضا هدایت، نیلوفر قادری‌نژاد، ترانه صادقیان‌بروجنی، آرمان یعقوب‌پور و دیگر هنرمندانی که از تجمیع آنها نمایشگاه هنر برای هدیه به‌‌ وجود آمد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است