کرونا را جدی بگیریم اما سخت نگیریم/ بانک‌ها و صاحب‌خانه‌ها قدری تحمل کنند | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۹
امیر غفارمنش در گفتگو با صبا:

کرونا را جدی بگیریم اما سخت نگیریم/ بانک‌ها و صاحب‌خانه‌ها قدری تحمل کنند

امیرغفارمنش معتقد است باید ویروس کرونا را جدی گرفت اما سخت نگرفت.

امیر غفارمنش بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره شیروع ویروس کرونا و راه‌های آرام شدن مردم در این شرایط گفت: بخش اعظم حرکت برای مقابله با این ویروس برعهده دولت است یعنی اگر بخواهیم نسبتی را بیان کنیم ۶۰ درصد این اتفاق برعهده مسئولان و ۴۰ درصد به رعایت مردم بازمی‌گردد.

وی ادامه داد: در این روزهای اخیر عده ای خواستار توقف پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی و … شده اند که من نیز با این موضوع موافقم هستم. در حال حاضر دو پروژه ای که من در آن حضور دارم به مدت یک ماه تعطیل شده است. حتی برای این تعطیلی از ما هم رای گرفته شد. یکی از پروژه ها که در اصفهان کار می‌کردیم بنا به درخواست تهیه‌کننده تا ۱۵ فروردین تعطیل و دیگری یک پروژه عظیم در تهران است که آن هم به مدت یک ماه متوقف شد.

بازیگر «خوش نشین‌ها» تاکید کرد: البته در این شرایط بانک‌ها نیز در گرفتن قسط و صاحب خانه‌ها در گرفتن اجاره قدری تحمل کنند و دولت در این زمینه نیز ورود پیدا کند. در حال حاضر همه درگیر این ویروس هستند و بسیاری از افراد نیز در کار خود با مشکل مواجه شده‌اند به همین دلیل اگر همکاری‌هایی در زمینه پرداخت قسط و اجاره صورت نگیرد افراد مجبور هستند سرکار بروند و اصلا رعایت نکنند.

بیشتر بخوانیم

محکوم به خوش‌بینی هستیم/ ما مردم از بحران کرونا هم عبور می‌کنیم

با مردم صادقانه حرف بزنیم/ یک خواهش از تولیدکنندگان محصولات بهداشتی

مقابله با کرونا از نگاه کامبیز درمبخش/ حالا وقت ضدعفونی زمین است!

در فضای مجازی به مردم روحیه بدهیم/ آنور آبی‌ها در مسایل داخلی ما دخالت نکنند

بحران کرونا را با صبوری سپری می‌کنیم/ توصیه‌های پزشکی آری اخبار بد نه!

«امید» بهترین هدیه به مردم است/ درس‌هایی که باید از بحران کرونا بگیریم

غفارمنش تاکید کرد: فکر می‌کنم گفتن یک جمله کافی باشد آن هم اینکه کرونا را جدی بگیریم اما سخت نگیریم. سعی کنیم ترس از بیماری را با خود حمل نکنیم و با هوشیاری و رعایت نکات بهداشتی این دوران را پشت سر بگذاریم.

وی در پایان با بیان اینکه تلویزیون می‌تواند با پخش برنامه‌های جذاب کاری کند که مردم در خانه احساس پوسیدگی نکنند، گفت: تلویزیون به عنوان یک رسانه وظیفه مهمی برای آگاهی بخشیدن به مردم برای مهار ویروس کرونا دارد همچنین با توجه به تعطیلی مدارس، بچه‌ها هیچ تفریحی ندارند و باید به فکر آن‌ها نیز باشیم.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است