جلوی دوربین «نفوذ» رفتم/ حضور دونالد ترامپ در «شهر گربه‌ها» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۳
سیدجواد هاشمی در گفتگو با صبا:

جلوی دوربین «نفوذ» رفتم/ حضور دونالد ترامپ در «شهر گربه‌ها»

سیدجواد هاشمی که به تازگی جلوی دوربین سریال «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری رفته است، درباره جدیدترین فعالیت‌های خود سخن گفت.

سید جواد هاشمی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره جدیدترین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری اظهار کرد: به تازگی بازی در سریال «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه‌کنندگی محسن علی اکبری را آغاز کرده‌‌ام. تصویربرداری این کار مدت هاست که آغاز شده و سال آینده روی آنتن سیما خواهد رفت.

به گفته وی، مجموعه «نفوذ» به اشغال لانه جاسوسی آمریکا می‌پردازد.

بازیگر «معراجی‌ها» درباره کار دیگرش بیان کرد: ۱۵ روز پیش در یکی از قسمت‌های مجموعه نمایش خانگی «شام ایرانی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب حضور یافتم.

هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر تدوین جدیدترین فیلم سینمایی اش با نام «شهر گربه‌ها» را نیز انجام می‌دهد، گفت: کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی را که قرار است سال آینده روی پرده سینماها برود، شخصا برعهده داشتم.

وی در پایان بیان کرد: نکته جالب درباره این فیلم حضور دونالد ترامپ به عنوان بازیگر است! فرهاد آییش، علیرضا خمسه، امین زندگانی، الیکا عبدالرزاقی و یوسف صیادی دیگر بازیگران «شهر گربه‌ها» هستند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است