اکران سه فیلم از ۲ مرداد/ «شبی که ماه کامل شد» در سرگروه می ماند

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره مصوبات جلسه شورا که در تاریخ 30 تیرماه برگزار شد در گفتگو با خبرنگار صبا عنوان کرد: فیلم سینمایی «قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی از روز چهارشنبه دوم مرداد به جای فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» ساخته کمال تبریزی در گروه آزادی اکران خواهد شد.

وی افزود: همچنین فیلم سینمایی «سرکوب» به کارگردانی رضا گوران در گروه آستارا به جای فیلم سینمایی «سرخپوست» ساخته نیما جاویدی اکران خواهد شد.

فرجی به اکران فیلم سینمایی «تپلی و من» که در ژانر کودک ساخته شده است نیز اشاره کرد و گفت: فیلم سینمایی «تپلی و من» ساخته حسین فناعت نیز از دوم مردادماه به جای فیلم سینمایی «کار کثیف» خسرو معصومی در گروه فرهنگ اکران خواهد شد و اکران فیلم ها در زیرگروه ادامه خواهد داشت.

سخنگوی شورای صنفی درباره وضعیت اکران فیلم «شبی که ماه کامل شد» آخرین ساخته نرگس آبیار نیز اذعان کرد: سقف تعداد هفته اکران این فیلم سینمایی به پایان رسیده ولی طبق ماده 14 نظامنامه اکران در فصل 4، فیلم های ارزشی و دفاع مقدس می توانند در صورتی که کف فروش را پر کنند تا سقف 10 هفته نمایش داشته باشند.

او در پایان گفت: فیلم سینمایی «تگزاس 2» ساخته مسعود اطیابی از چهارشنبه دوم مرداد فقط در سانس های فوق العاده و پردیس های هفت سالنه به بالا می تواند به نمایش خود ادامه دهد.

زهرا دمزآبادی