واکنش همایون شجریان به انتشار آلبوم «خراسانیات» پس از ۳۳ سال | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۹

واکنش همایون شجریان به انتشار آلبوم «خراسانیات» پس از ۳۳ سال

همایون شجریان نسبت به انتشار آلبوم «خراسانیات» اثر مشترک محمدرضا شجریان و پرویز مشکاتیان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا، . آلبوم «خراسانیات» از مجموعه آثار منتشرنشده محمدرضا شجریان، روز ۱۸ اسفند ماه به آهنگسازی زنده‌یاد پرویز مشکاتیان توسط نشر «ایرانگام» در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

همایون شجریان در صفحه شخصی‌اش درباره آلبوم «خراسانیات» نوشت: «دوستان عزیز و گرامی آلبوم «خراسانیات» کار مشترک و شنیده‌نشده از پدر و زنده‌یاد استاد پرویز مشکاتیان است که پس از یک سال زحمات آوای مشکاتیان عزیز (طراحی) و جناب رادمان توکلی مهربان (هماهنگی کلیه امور میکس و انتشار ) و همچنین جناب غلامرضا صادقی (میکس و مسترینگ) برای آماده‌سازی آن به جهت انتشار در سال ۹۸، در ۱۹ اسفندماه امسال تقدیم حضورتان می‌شود.

کلیت کار حال و هوایی از خراسان را دارد و همچنین تصانیف آن روی اشعار ملک‌الشعرا بهار ساخته و خوانده شده است. ضبط آلبوم «خراسانیات» مربوط به سال ۱۳۶۵ است و از آن‌جایی که ساز و آواز این مجموعه ضبط نشده بود و پدر هم امسال در شرایط خواندن و تکمیل آن نبودن، یک ساز و آواز از کنسرت آلمان ایشان به همراه ساز استاد مشکاتیان و بر شعر باباطاهر به این مجموعه اضافه شد. این ساز و آواز اجرای صحنه است که در سال ۱۹۸۹ میلادی در شهر آلمان اجرا شده است.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است