پخش «خانه اجاره ای» در شبکه الکوثر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۵

پخش «خانه اجاره ای» در شبکه الکوثر

مجموعه طنز تلویزیونی «خانه اجاره ای» با کارگردانی مشترک رامین ناصر نصیر و شاهد احمدلو از یکشنبه 11 اسفندماه روی آنتن شبکه الکوثر می‌رود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی صداوسیما، مجموعه طنز تلویزیونی «خانه اجاره ای» با کارگردانی مشترک رامین ناصر نصیر و شاهد احمدلو از روز یکشنبه ۱۱ اسفندماه از شبکه الکوثر پخش می شود.

داستان این سریال در یک مجموعه مسکونی که چند خانواده با مختصات و ویژگی های خاص زندگی می کنند، اتفاق می افتد. زندگی هر کدام از خانواده های این مجتمع ، تحت تاثیر ماجراهای روزمره قرار می گیرد که اگرچه وقوع شان دور از ذهن نیست اما تبعاتی دارد که فضای شیرین و طنز آلود پدید می آورد.

مهران غفوریان، نعیمه نظام دوست، بیژن بنفشه خواه، ارژنگ امیرفضلی، نصراله رادش، عباس جمشیدی فر، امیر کاظمی، نادر سلیمانی، حمید لولایی، بهنوش بختیاری، سینا رازانی و… در «خانه اجاره ای» با تهیه کنندگی محمد کاشانی نقش آفرینی کرده اند.

زبانگردانی و دوبله این سریال به زبان عربی در شبکه آی فیلم انجام شده است و از یکشنبه یازدهم اسفند جایگزین سریال «پژمان» در برنامه پخش خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی «خانه اجاره ای» در ۹۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای هر شب از ساعت ۲۰:۳۵ به وقت تهران با زمان تکرار روز بعد ۸:۳۰ از شبکه الکوثر پخش می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است