«آدم کوچولوی گرسنه» و «شنل قرمزی» به نیاوران می روند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۰

«آدم کوچولوی گرسنه» و «شنل قرمزی» به نیاوران می روند

نمایش کودک «آدم کوچولوی گرسنه» و «شنل قرمزی» به کارگردانی فهیمه میرزاحسین در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‎رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، نمایش کودک «آدم کوچولوی گرسنه» و «شنل قرمزی»  به کارگردانی فهیمه میرزاحسین،  از ۳۱ تیرماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‎رود.

در خلاصه این دو نمایش آمده است: یک روز صبح یک آدم کوچولو از خواب بیدار می‎شود. او گرسنه‎اش است. به آشپزخانه می‎رود ولی چیزی برای خوردن پیدا نمی‎کند. به سوی نانوایی می‎رود و از نانوا نان می‎خواهد ولی چون پول ندارد نانوا به جای پول از او آرد می‎خواهد. آدم کوچولو به راه می‎افتد و از آسیابان آرد می‎خواهد و او به ازای آرد، گندم مطالبه می‎کند و …

داستان  «شنل قرمزی» نیز از این قرار است: در یک صبح سرد، شنل قرمزی نامه‎ای از مادربزرگش دریافت می‎کند که خبر از سرماخوردگی او می‎دهد. بنابراین دخترک با سبدی از میوه و کیک توت فرنگی و راهی خانه مادربزرگ می‎شود. خانه مادربزرگ خیلی دور است. دخترک باید از جنگل، کوه و رودخانه بگذرد تا به خانه مادربزرگ برسد. در راه گرگی سعی می‎کند شنل قرمزی را گول بزند و …

عوامل نمایش «آدم کوچولوی گرسنه» و «شنل قرمزی» عبارتند از فهیمه میرزاحسین (کارگردان)، سعید وثیق‎نیا (مدیر امور بین‎الملل)، بازیگران: سعیده میرزاحسین، سمانه میرزاحسین، تهیه‎کننده: گروه درخت سیب، موسیقی: سعیده میرزاحسین، دکور: سمانه میرزاحسین.

نمایش کودک «آدم کوچولوی گرسنه» از ۳۱ تیر همه روزه به جز روزهای سه‎شنبه ساعت ۱۸ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‎رود. علاقه مندان می‎توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است