«اعجوبه‌ها» از آرزوهایشان می‌گویند/ اعلام جزییات فراخوان فصل دوم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۰۳
در آخرین قسمت از فصل اول؛

«اعجوبه‌ها» از آرزوهایشان می‌گویند/ اعلام جزییات فراخوان فصل دوم

آخرین قسمت از فصل اول برنامه تلویزیونی «اعجوبه‌‌ها» با اجرای مهران غفوریان امشب دهم اسفندماه از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی برنامه «اعجوبه‌ها»، آخرین قسمت از فصل اول برنامه تلویزیونی «اعجوبه‌‌ها» به کارگردانی رضا مهران‌فر و تهیه‌کنندگی سروش گل‌محمدی، شنبه دهم اسفندماه بعد از خبر ساعت ۲۲  از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

سروش گل‌محمدی تهیه‌کننده «اعجوبه‌ها» با اعلام این خبر گفت: برنامه تلویزیونی «اعجوبه‌ها» برای ۱۰۰ قسمت در چهار فصل طراحی شده است. ۲۶ قسمت از این برنامه در قالب فصل اول امشب به پایان می رسد. به زودی فصل دوم را با ساختاری جدید به مخاطبان تقدیم خواهیم کرد.

وی درباره برنامه امشب نیز گفت: در آخرین قسمت «اعجوبه‌ها»، همه بچه هایی که در طول فصل اول در برنامه شرکت کرده اند در استودیو حاضر خواهند شد. با هرکدام از آنها گفتگوهای جذابی خواهیم داشت. برخی از این بچه ها آرزوهایی داشتند که در این قسمت شاهد برآورده شدن آرزوهایشان خواهیم بود.

تهیه‌کننده «اعجوبه‌ها» با تاکید بر این که از همان ابتدا طراحی و تولید «اعجوبه‌ها» این برنامه را به عنوان یک مسابقه تلویزیونی در نظر گرفته نشده است، عنوان کرد: وقتی از مسابقه تلویزیونی حرف می زنیم یعنی یک سری شرکت کننده داریم که با هم رقابت می کنند و به اصطلاح می خواهند از هم سبقت بگیرند. در حالی که در «اعجوبه‌ها» این گونه نیست؛ در هر قسمت چند کودک را داریم که از خودشان، توانایی ها و آرزوهایشان می گویند.

گل‌محمدی یادآور شد: از سوی دیگر در «اعجوبه‌ها» ادعای استعدادیابی و معرفی استعدادهای عجیب و غریب را هم نداریم. ما صرفا یکسری از توانایی‌های کودکانی را که در بازه سنی ۴ تا ۶ سال قرار دارند به نمایش می‌گذاریم. برنامه تلویزیونی «اعجوبه‌ها» در قالب رئالیتی تاک شو تعریف می‌شود. یعنی برنامه گفتگو محوری که بر پایه واقعیات پیش می‌رود. گفتگوهای مجری و مهمان برنامه بر اساس اتفاق های واقعی و رخدادهای صحنه است.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا برای اجرا سراغ مجریان نام‌آشنای برنامه های ویژه خردسالان و کودکان نرفتید، گفت: «اعجوبه‌ها» با توجه به ماهیت و مخاطبانش که علاوه بر کودکان، طیف بزرگسال را هم در بر می‌گرفت نیاز به یک مجری داشت که در مواجهه با بچه‌ها ترکیبی از جدیت و طنز را به صورت همزمان داشته باشد. از سوی دیگر نمی خواستیم با یک مجری برنامه‌های کودک برای مخاطبان پیش زمینه ذهنی درست کنیم. 

گل‌محمدی عنوان کرد: فردی را می‌خواستیم که هم شرکت‌کنندگان را به عنوان یک مهمان جدی در نظر می گرفت و هم دارای توانایی بداهه گوی و طنازی بود. تمایل داشتیم با کسی کار کنیم که قبلا تجربه کار طنز را داشت و می توانست موقعیت هایی را که ما میخواستیم، خلق کند و به اتفاقات روی صحنه رنگ و بوی شاد بدهد. برای همین سراغ مهران غفوریان رفتیم که کارش از اول در عرصه طنز بوده و آن نمک و شیرین خاصی که مدنظر ما بود را در خود داشت.

تهیه‌کننده «اعجوبه‌ها» افزود: ما از ابتدای طراحی برنامه و در مراحل پیش تولید و ضبط، به صورت مستمر با روان‌شناسان کودک و کارشناسان تربیتی در ارتباط بودیم و از راهنمایی های آنان استفاده می‌کردیم. چندین کارشناس و روان‌شناس و ناظر محتوایی داشتیم که به ما کمک می‌کردند تا از مسیر و هدفمان دور نشویم. وقتی محور یک برنامه تلویزیونی کودکان هستند ملاحظاتی داریم که باید در کار رعایت شود و این عزیزان به همین منظور در کنار ما بودند. 

تهیه‌کننده «اعجوبه‌ها» در پایان درباره چگونگی انتشار فراخوان برای فصل دوم برنامه نیز گفت: چگونگی حضور متقاضیان در فصل دوم «اعجوبه‌ها» را در برنامه امشب اعلام خواهیم کرد. برنامه‌ریزی ما بر این اساس است که به زودی ضبط فصل دوم را آغاز کنیم و این آمادگی را داریم که قبل از تعطیلات نوروز کار را شروع کنیم؛ البته با توجه به شرایطی که الان در کشور حاکم است و بحث انتشار ویروس کرونا باید در این زمینه برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است