شبکه ABC یک درام پزشکی آماده پخش می‌کند

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، اریکا مسر تهیه‌کننده ارشد سریال «ذهن‌های مجرم» و جان ام‌چو کارگردان فیلم «آسیایی‌های خر پول» برای ساخت یک درام پزشکی با نام «تریاژ» در شبکه ABC با یکدیگر همکاری می‌کنند.

این شبکه آمریکایی سفارش پایلوت «تریاژ» را در راستای دومین حلقه از طرح‌های جدید خود داده است و این بدین معناست که ‌ABCبرای ساخته شدن آن عجله‌ای ندارد.

کاری بورکه رییس ABC پیش از این اعلام کرده بود این شبکه قصد دارد پروژه‌های خود را در گذاری یک ساله توسعه دهد و تا جای ممکن از روی آنتن رفتن فصل‌های آزمایشی مجموعه‌های متعدد جدید جلوگیری کند.

«تریاژ» درامی پزشکی با محوریت کاراکتری جراح به نام فنلی برایر است که در طول ۳ دهه مختلف زمانی در یک بیمارستان یکسان رخ می‌دهد. در این مجموعه همزمان با پیشرفت‌های پزشکی، زندگی شخصی و کاری فنلی و دوستانش و روابط پر افت و خیز میان آنان به تصویر کشیده می‌شود.

مسئولیت اصلی این سریال یا به اصطلاح فنی «شو رانر – ShowRunner» آن بر عهده اریکا مسر است و نگارش فیلمنامه آن را دیوید کورنی انجام داده است. ام‌چو نیز کارگردانی این پایلوت یا همان قسمت‌های آزمایشی را برعهده دارد.

اریکا مسر به تازگی از مسئولیت خود در سریال «ذهن‌های مجرم» خلاص شده است؛ یک مجموعه پلیسی‌ بلند مدت که پخش آن از سال ۲۰۰۵ در شبکه CBS آغاز شد و پس از ۱۵ فصل و پخش ۳۲۴ قسمت در ۱۹ فوریه ۲۰۲۰ پایان یافت.

جان ام‌چو نیز اخیرا کارگردانی موزیکال «در ارتفاعات» را بر اساس تئاتری به همین نام نوشته لین منوئل میرندا، به پایان رسانده که قرار است در ماه جون همین امسال اکران عمومی شود.

هم‌اکنون تعداد مجموعه‌ها آزمایشی ABC به ۵۹ عدد رسیده که از ۶۶ عدد سال گذشته مقداری کاهش یافته است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/