«کیارستمی و عصای گمشده» در کشور آتشفشان ها رقابت می کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۳

«کیارستمی و عصای گمشده» در کشور آتشفشان ها رقابت می کند

فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده» در بخش مسابقه جشنواره فیلم «سانتیاگو» در شیلی رقابت می کند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی فیلم «کیارستمی و عصای گمشده»، جشنواره فیلم سانتیاگو شیلی دوره ششم خود را از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ اسفند ماه مصادف با ۵ تا ۸ مارس ۲۰۲۰ برگزار می کند.

جشنواره فیلم «سانتیاگو» فضایی برای برقراری ارتباط بین فیلمسازان با تولیدکنندگان در صنعت سینما است و هدف آن خدمت به سینما و سکوی پرتابی برای فیلمسازان جوان و همچنین فیلمسازان با تجربه برای ایجاد کیفیت و تنوع  است.

هیات داوران این رویداد سینمایی از متخصصان سینمای جهان، تلویزیون، ارتباطات و غیره تشکیل شده است.

«کیارستمی و عصای گمشده» ساخته محمودرضا ثانی پیش از این در جشنواره های «سالتو»، «اوراسیا در روسیه»، «کوهستان سبز» و «تندیس طلایی» در آمریکا روی پرده رفته و موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از این جشنواره‌ها و تندیس طلایی شد.

«کیارستمی و عصای گمشده» به مدت‌زمان ۹۰ دقیقه، روایتی از نوع نگاه کیارستمی به زندگی و سینما است که ثانی در مدت ۴ سال و زمانی که کیارستمی کارگاه‌های آموزشی سینمایی در اسپانیا و کلمبیا برگزار می‌کرد، تلاش کرده است بینش یک مؤلف، دیدگاه و جهان‌بینی وی را به تصویر بکشد.

محمودرضا ثانی پیش از ساخت فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده»، کتاب «عباس کیارستمی و درس‌هایی از سینما» را تالیف کرده که این کتاب به زبان‌های مختلف ترجمه و در ایران و آمریکا چاپ و توزیع‌شده است.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است