اسپیلبرگ «ایندیانا جونز ۵» را نمی سازد/ مذاکره با جیمز منگولد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۱۳
یک اتفاق تاریخی؛

اسپیلبرگ «ایندیانا جونز ۵» را نمی سازد/ مذاکره با جیمز منگولد

استیون اسپیلبرگ کارگردانی «ایندیانا جونز 5» را به کارگردانی دیگر که احتمالا جیمز منگولد است، می سپرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، استیون اسپیلبرگ کارگردان مشهور سینما تصمیم گرفته کارگردانی فیلم «ایندیانا جونز ۵» را به یک فیلمساز دیگر بسپرد، این اتفاق برای اولین بار در طی تاریخ ۳۹ ساله این فرنشایز رخ می دهد.

منابع نزدیک به فیلم گفته اند، جیمز منگولد کارگردان فیلم «فورد علیه فراری» در حال مذاکره برای کارگردانی این قسمت است، هرچند که هنوز قراردادی امضا نشده است.

منگولد با پیوستن به فرنشایز سینمایی بیگانه نیست او پیش تر در چنین موقعیتی در فرنشایز «مردان ایکس» قرار گرفت و فیلم های «ولورین» و «لوگان» را ساخت. «لوگان» در گیشه بین المللی ۶۱۹ میلیون دلار کسب کرد و برای منگولد نامزدی جایزه اسکار فیلمنامه را به همراه داشت.

استیون اسپیلبرگ کارگردان چهار قسمت قبلی «ایندیانا جونز» قرار است به عنوان تهیه کننده همچنان در پروژه «ایندی ۵» حضور داشته باشد.

بنا به گفته نزدیکان به پروژه، تصمیم کنار رفتن اسپیلبرگ از پروژه کاملا توسط خود اسپیلبرگ گرفته شده است، این کارگردان تمایل داشته شلاق دکتر ایندیانا جونز را به نسل جدید بدهد.

با وجود کنار رفتن اسپیلبرگ، هریسون فورد ستاره نقش ایندیانا جونز همچنان با این پروژه همراه است.

فیلم «ایندیانا جونز ۵» قرار است ۹ جولای ۲۰۲۱ راهی سینماها شود. پیشتر دیزنی دو بار تاریخ اکران این فیلم را جابجا کرده بود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است