اعلام تعطیلی برخی گالری‌ها تا پس از تعطیلات نوروز ۹۹ | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸

اعلام تعطیلی برخی گالری‌ها تا پس از تعطیلات نوروز ۹۹

ویروس کرونا برخی از گالری ها را تا 9 اسفند و برخی را تا پایان تعطیلات نوروز 99 به تعطیلی کشانده است.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا، برخلاف  رسم همیشگی خبرگزاری صبا که پنجشنبه ها بازدید از یکی از نمایشگاه های تازه در گالری های مختلف کشور را به علاقه مندان پیشنهاد می کردیم، این هفته خبر چندانی از این نمایشگاه ها نیست و بسیاری از گالری ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از ابتلای احتمالی بازدیدکنندگان در مراسم های افتتاحیه، ترجیح داده اند که برگزاری نمایشگاه ها را تا مدتی متوقف کنند تا زمانی که شرایط برای حضور بازدیدکنندگان و برگزاری نمایشگاه ها به حالت عادی بازگردد.

برخی از گالری ها با توجه به اطلاعیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه برنامه های خود را تا ۹ اسفندماه تعطیل کرده اند، برخی تا اطلاع ثانوی و برخی نیز تا بعد از نوروز ۹۹ تعطیلات آنها ادامه دارد و برخی دیگر نیز که نمایشگاه هایی را در حال برگزاری داشتند، تغییری در برنامه نمایشگاهی خود اعلام نکردند.

تاکنون نمایشگاه جدیدی از سوی گالری ها برای روز جمعه ۹ اسفندماه اعلام نشده است.

گالری های زیرزمین دستان، نگاه، سیحون، فرمانفرما، راه ابریشم،آران از جمله گالری هایی هستند که برنامه نمایشگاه های قبلی آنها همچنان ادامه دارد.

گالری ماه، ایوان، راه ابریشم، خانه هنرمندان،شیرین،اریا، ایرانشهر نیز از جمله گالری هایی هستند که تا ۹ اسفندماه تعطیل هستند.

گالری هایی که تا اطلاع ثانوی و یا بعد از تعطیلات نوروز تعطیل هستند عبارتند از: گلستان، اُ، اثر، هور، امکان، ویستا، والی، همرس،آ، دلگشا، بوم، اعتماد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است