حضور کوین هارت در کمدی بعدی کارگردان «مدرسه شبانه»

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، کمپانی یونیورسال در حال کار روی یک اکشن طنز با حضور ستاره دنیای کمدی یعنی کوین هارت است. نام این پروژه هنوز اعلام نشده و فیلمنامه آن به قلم لوچیا آنیلو و پال دبلیودونز، نویسندگان سریال کمدی «Broad City» است.

کارگردانی این کمدی را مالکولم دی‌لی بر عهده دارد و ویل پکر و جیمز لوپز تهیه‌کنندگان آن هستند. کوین هارت نیز علاوه بر بازیگری در سمت تهیه‌کنندگی ایفای نقش می‌کند.

این اثر دومین همکاری هارت، پکر و لی با یکدیگر است. این ۳ پیش از این در سال ۲۰۱۸ کمدی «مدرسه شبانه» را روی پرده‌های سینما برده بودند که عنوان پرفروش‌ترین کمدی آن سال گیشه‌های آمریکا را از آن خود کرد.

کوین هارت به تازگی از دیگر پروژه موفق خود یعنی «جومانجی: مرحله بعد» خلاص شده است که با فروش خیره‌کننده ۷۸۸ میلیون دلاری در جدول ۱۰ فیلم پرفروش سال ۲۰۱۹ قرار گرفت.

سریال مستند تحسین شده او با نام «Don’t F**K This Up» نیز چندی پیش یعنی در ماه دسامبر ۲۰۱۹ از سرویس محتوای آنلاین نتفلیکس در دسترس عموم قرار گرفت.

فیلم بعدی کوین هارت روی پرده‌های سینما، کمدی‌درام «پدرانه» سونی‌پیکچرز خواهد بود که اکران آن برای ژانویه ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/