انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۳

انتصاب مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

با صدور حکمی رضا حاجی‌آبادی به‌عنوان مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری صبا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی رضا حاجی‌آبادی را به‌عنوان مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

در متن حکم حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی آمده است:

«جناب آقای رضا حاجی‌آبادی

نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و علاقه‌مندی شما به جامعه ایثارگری، جنابعالی را به سمت مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب می‌نمایم.

بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آنها، پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه‌داران عرصه‌های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشند. خدمت به این عزیزان بنا به فرمایش حضرت امام راحل (ره) خدمت به نبی اکرم (ص) است و به فرموده مقام معظم رهبری، تکریم شهیدان، تکریم ایثار و اخلاص است، تکریم دل‌های نورانی و جان‌های لبریز از صفا و نورانیت است.
امید است با سرلوحه قرار دادن اصول حاکم بر خدمات دولت تدبیر و امید و در جهت تعالی مادی و معنوی کشور با بسیج امکانات و سرمایه‌های سازمان و با رویکرد فرهنگی، تلاش مضاعفی را برای خدمت به بهترین بندگان خدا در ابعاد مادی و معنوی، تبیین حق عظیم شهدا و ایثارگران، آکندن عطر شهادت در کل جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن به‌کارگیرید.

توفیق جنابعالی را در خدمت‌گزاری به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه ایزد متعال خواستارم.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است