معرفی برنامه‌های منتخب رادیو سلامت در فصل زمستان | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۵

معرفی برنامه‌های منتخب رادیو سلامت در فصل زمستان

برنامه‌های منتخب حوزه سلامت فصل زمستان معاونت صدا در رادیو اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، برنامه‌های «خونه زندگی»، «زاویه پنهان»، «فصل دوم» ،«به زندگی سلام کن» رادیو سلامت به عنوان برنامه‌های منتخب معاونت صدا در زمستان سال جاری معرفی شده‌اند.

مجله رادیویی «خونه زندگی» در راستای بالا بردن آگاهی مردم برای داشتن خانواده ای سالم و صمیمی با ایجاد فضایی کاملا تعاملی با مخاطب به ویژه مسایل و مشکلات خانواده ها است. این برنامه در راستای حفظ و جذب مخاطب، یک درمانگاه رادیویی را طراحی کرده که کارشناس برنامه با تعیین وقت قبلی با مخاطبان ارتباطی مستقیم و تلفنی برقرار می کند.

«خونه زندگی» با موضوع بنیان خانواده شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۰:۳۰ به تهیه کنندگی سارا شریفی، مسعود حسنی گویندگی مسعودخواجه وند، مریم سرمدی، محیا اسناوندی، فاطمه شاه حسینی و کارشناسی اصغرپور، ابراهیمی مقدم، رزاقی، میر فخرایی و ناظمی پخش می شود.

برنامه گفتگومحور «زاویه پنهان» با هدف رصد تبلیغات حوزه سلامت در رسانه ها برای تنویر ذهن مخاطبان است. محور اصلی این برنامه تهیه گزارش مستندی (به صورت میکروفن مخفی) از مراکزی است که ادعای خدمات سلامت محور (تبلیغات اغراق آمیز) دارند و بر اساس آن با حضور کارشناسان و مسولان حوزه سلامت (وزارت بهداشت، وزارت ارشاد، کمیسیون بهداشت مجلس، دادسرای جرائم پزشکی و…) به بررسی و تحلیل کارشناسی موضوع پرداخته می شود.

«زاویه پنهان» به تهیه کنندگی موسی نظری و کارشناس مجری دکتر بهرام بنده یزدانی چهارشنبه ها ساعت ۱۳:۳۰ پخش می شود.

مستند «فصل دوم» در راستای شعار سال «رونق تولید» و صحبت‌های مقام معظم رهبری که با هدف ارایه توانمندی محققان به ویژه جوانان تحصیل کرده تهیه می شود و آخرین فناوری ها در حوزه دارو، تجهیزات پزشکی و نرم افزارهای سلامت را معرفی می کند  همچنین ضمن ارایه مشکلات جوانان در عرصه تولید، راه های تسهیل را با مسئولان و سیاستگذاران مرتبط در حوزه وزارت بهداشت، انجمن های علمی، نمایندگان مجلس مطرح می کند و نظرات آنان را جویا می شود.

این برنامه مستند با موضوع پیشرفت های حوزه سلامت دوشنبه ها ساعت ۲۱ به تهیه کنندگی و کارشناس مجری مرجان قندی پخش می شود.

مجله رادیویی «به زندگی سلام کن» با رویکرد اطلاع رسانی و آموزش به بخش های متنوعی من جمله میز صبحانه، یک شهر یک گزارش، ورزش همگانی، یادداشت روز، سردر، خبرهای خوب و راه های سلامتی پرداخته می شود. انتخاب موضوع در این برنامه با هدف یادآوری مسولیت فردی و اجتماعی در قالب تقویم روز صورت می گیرد. گفتگو با مسئولان، طراحی بخش هایی با محوریت شعار سال و آیتم طنز نیز از دیگر بخش های این برنامه است.

این برنامه با موضوع اخلاق شهروندی و اجتماعی به تهیه کنندگی مرتضی میلانی، گویندگی سیما رستگاران و کارشناس مجری لیلا علوی شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ پخش می شود.

برنامه های رادیو سلامت روی موج fmردیف ۱۰۲ مگاهرتز شنیده می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است